مدیر آموزش و پرورش کلات:

دانش آموزان در مراسم صبحگاه نظم، مقررات و حضور به موقع در مدرسه را می‌آموزند

کلات(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات استفاده از ظرفیت های بیرونی در شهرها و روستاها ازجمله روحانیت، اولیا، شوراهای اسلامی و مسئولین پایگاه های بسیج را لازم دانست و گفت: صبحگاه مدارس باید فعال باشد چون با برگزاری صبحگاه ،دانش‌آموز نظم و مقررات و حضور به موقع در مدرسه را می‌آموزد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان در مراسم صبحگاه نظم، مقررات و حضور به موقع در مدرسه را می‌آموزند

رمضان پروانه در دوره توانمند سازی معاونین پرورشی و مشاورین مدارس شهرستان کلات  افزود: شما معلمان و مربیان می‌توانید نسلی علاقه‌مند به نماز بسازید، یکی از برنامه‌های مهم تربیتی در سال جاری برگزاری نماز است و انتظار می‌رود مدیران و معاونین پرورشی در این زمینه کوتاهی نکنند.

این مقام مسئول موضوع آسیب های اجتماعی را جدی دانست و گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی را فعال نمایید و به دانش‌آموزان بها داده و در امورات مدرسه به آنها نقش دهید؛ در مناسبت‌های مختلف،  دانش آموزان باید با موضوعات روز جامعه آشنا باشند پس فعالیت‌های لازم را انجام داده و نگذارید برخی از مناسبت‌ها به دست فراموشی سپرده شود.

پروانه در ادامه احیا نمودن و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد:در برنامه‌های ملی و مذهبی در مدرسه سعی نمایید از وجود خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده کنید چرا که این عزیزان برکات این نظام مقدس هستند.

وی گفت: در شاخص‌های مختلف استانی در سال گذشته و سنوات قبل، رتبه‌های بالا و قابل قبولی را به همت شما در رشته‌های مختلف بدست آورده‌ایم، در سال تحصیلی جدید نیز انتظار داریم تا در طرح و برنامه‌های حوزه‌های مختلف بویژه  پرورشی حضور و مشارکت حداکثری داشته باشید.

وی افزود: اثراتی که در خواندن قرآن وجود دارد،در هیچ چیز و جایی یافت نمی‌شود، پس از برپایی قرآن در مدرسه دریغ نکرده و دانش‌آموزان را با آن مانوس کنید؛ شما باید در موضوعات مختلف مداخله به هنگام داشته تا مسائل را به درستی ببینیم و با پیشبینی درست از پیشرفت یک آسیب جلوگیری نمایید.

وی خاطر نشان کرد:در موضوع بازماندگان از تحصیل اخلاق حرفه‌ای و معلمی ما ایجاب می‌نماید ورود کنیم و با کمک مدیر و سایر همکاران اگر کسی از تحصیل بازمانده است او را به مدرسه بازگردانیم.

وی در پایان ضمن تاکید بر فعال و‌ بروز کردن کتابخانه های مدارس ابراز کرد: مربی پرورشی و مشاور باید در مدرسه جلودار باشند و این منوط به این است که دستتان پر باشد و با برنامه و مطالعه خود را توانمند نمایید.

خبرنگار : نازنین فاطمه سعادتی عکاس : Ali Saadati

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار