فرماندار مشهد مقدس:

سه‌شنبه‌های افتتاح تعطیل نمی‌شود و مدرسه‌سازی در مشهد همچنان ادامه دارد

مشهد (پانا) - مراسم توسعه یک مدرسه در روستای چهارفصل با افتتاح دو کلاس درس و باحضور فرماندار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سه‌شنبه‌های افتتاح تعطیل نمی‌شود و مدرسه‌سازی در مشهد همچنان ادامه دارد

محسن داوری فرماندار مشهد در مراسم توسعه یک مدرسه روستایی گفت: این اولین روزی است که بعد از انتخابات در بین مردم حاضر شدیم و جا دارد از حضور مردم تشکر کنیم این طرح حتی دو روز مانده به انتخابات نیز  تعطیل نشد و با افتخار می گویم سه‌شنبه‌های افتتاح تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود، زیرا این قولی است که به مردم دادیم.

وی تصریح کرد: مدرسه‌سازی در مشهد مقدس همچنان ادامه دارد و در حال حاضر به رودخانه ای تبدیل شده که ابتدا جویبار بوده و حالا هیچ سدی نمی تواند مقابل آن بایستد و مانع آن شود.

وی افزود: همتی که خیرین نیکوکار مدرسه ساز می کنند همت و تلاش مردم عزیزمان را در پی دارد و به لطف خداوند ما در این بین تا زمانی که مشکل فضای آموزشی در مشهد پایان یابد خواهیم ماند.

داوری ضمن قدردانی از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، سازمان ملی مهاجرت و سازمان امور پناهندگی نروژی، جمعیت حمایت از بهبود یافتگان، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی، مجمع خیرین مدرسه ساز  و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: امیدوارم روزی برسد که مردم بگویند ما دیگر مشکل فضای آموزشی نداریم و خیرین در زمینه های دیگر فعالیت کنند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: مردم شریف مشهد مقدس در انتخابات امسال 17 درصد بیشتر از سال 98 آرا به صندوق انداخته اند و درصد مشارکت مردم  در انتخابات نیز نسبت به انتخابات سال 98 هفت درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بخش اعظم انتخابات 11 اسفند بر عهده فرهنگیان بود و 60 درصد از عوامل اجرایی انتخابات در مشهد مقدس فرهنگیان عزیز بودند لذا صمیمانه از فرهنگیان پرتلاش، مدیر کل آموزش و پرورش، رؤسای ادارات نواحی مشهد مقدس و تبادکان و همه تشکر می کنم.

دانش آموز خبرنگاران : مهدیه صمدی / ملیکا صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار