فرماندار شهرستان بهارستان در افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر:

اولویت مهم هر کشور فرهنگ، باور‌ و ایمان مردم آن جامعه است

بهارستان‌دو (پانا)- فرماندار شهرستان‌ بهارستان در افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اولویت مهم هر کشور را فرهنگ،باور و ایمان مردم آن جامعه برشمرد و گفت فرهنگ می‌تواند الهام بخش انسان‌ها در اعمال و کردار آن‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اولویت مهم هر کشور فرهنگ، باور‌ و ایمان مردم آن جامعه است

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان در افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که در سینما نسیم بهارستان‌دو برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی و موفق‌ترین انقلاب در طول تاریخ برشمار رفته است و محور بودن مردم در شکل‌گیری و تثبیت آن بسیار موثر بود؛ و رمز ماندگاری این نظام تکیه بر قدرت خداوند متعال بوده و همچنان است.

نوحی با تاکید بر پایه و اساس نظام‌مقدس جمهوری و حضور آگاهانه اقشار مختلف مردم در جریانات و تمام عرصه‌های انقلابی خاطر نشان کرد: اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی بعداز اسلامیت، جمهوریت است، ناگفته نماند که جمهوریت به معنای شرکت و حضور عامیه مردم در تمام محور و فعالیت‌ها نهاده شد.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه‌ای (ره) تاکید بسیاری بر موضوع فرهنگ دارد سخنرانی هایی را مظهر آن دانسته است که فرهنگ همانی جایگاهی را دارد من حاضرم جانم را فدای ان کنم این اهمیت نشانگر آن است که نقش فرهنگ بسیار چشمگیر و اولیت بسیار مهم هر کشور فرهنگ و باور مردم آن جامعه است.

فرماندار شهرستان بهارستان در رابطه با معنای حقیقی فرهنگ اظهار کرد: فرهنگ به معنای باور، ایمان، اخلاق و رفتار اجتماعی و عادت‌های مردم است، این موضوع می‌تواند الهام‌بخش مردم در اعمال آنها نیز باشد.

عبدالله نوحی در پایان تشریح کرد: اگر ما بتوانیم خود و جامعه را ارتقاء بدهیم قطعا در زمینه فرهنگ و مسائل مربوط به آن نیز پیشرفت خواهیم کرد از نظر من همه ما در قبال این موضوع مسئول هستیم.

خبرنگار دانش‌آموز، پارمیدا پرنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار