فرماندار مشهد:

امروز آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است

مشهد(پانا)- فرماندار مشهد گفت : تا دیروز آموزش و پرورش را با سواد تعریف میکردیم . امروز ما آموزش و پرورش را محور تولید علم می‌دانیم.

کد مطلب: ۱۴۴۷۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
امروز آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است

داوری در آستانه افتتاح استخر مالک اشتر ناحیه یک گفت : مشهد دومین کلانشهر کشور و پایتخت معنوی کشور است . از بین ۲۲ شاخص ،۴ شاخص سرانه ی آموزشی ، بهداشتی ، ورزشی و آب در وضعیت بحرانی به سر می‌برند.

وی گفت : وقتی از دور نگاه می‌کنیم در مشهد نباید اینگونه باشد اما هست و یک همت بلندی می‌خواهد به خصوص در سرانه ی آموزشی که یک زیر ساخت است.

وی افزود :در اوایل انقلاب میزان باسواد هارا می‌شمردند و امروز میزان بی سوادی شمارش میشود ؛ اگر آن زمان میزان با سواد هارا شمارش می‌کردیم به اندازه ی کسانی بودند که امروز سواد ندارند ؛ حالا تعداد افرادی که بی سواد هستندو این از برکت انقلاب است .

داوری در ادامه گفت : تا دیروز آموزش و پرورش را با سواد تعریف میکردیم اما امروز ما آموزش و پرورش را محور تولید علم می‌دانیم و این نکته مارا رنج می‌دهد که در کنار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا کمبود فضای آموزشی داشته باشیم .

وی ادامه داد : دانش آموزان ما در کلاس ۵۰ نفره درس می‌خوانند، ما جایی برای تفریح و ورزش نداریم اما امروز به همت تمام همکاران هر سه شنبه یک مدرسه افتتاح می‌کنیم و روز به روز یک مدرسه ۴ شیفت به ۳ شیفت و یک مدرسه ۳ شیفت به ۲ شیفت تبدیل می‌شود. انشالله تا چند سال آینده ما مدرسه چند شیفت نخواهیم داشت .

داوری عنوان کرد : روز اولی که گفتیم سه شنبه های امید ، یک آب باریکه شروع به فعالیت کرد امروز تمام مشهدی ها هم نمی توانند جلوی این رود خانه که برپا شده را بگیرند و قطعا بدانید نه تا اردیبهشت بلکه تا مهر ماه سال آینده هم مدرسه افتتاح خواهیم کرد و روز به روز بر لبان دانش آموزان این منطقه خنده ایجاد می کنیم .

دانش آموز خبرنگار: یلدا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار