معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۹: پیشرفت فرآیند یاددهی-یادگیری سبب افزایش سطح یادگیری علمی دانش آموزان می شود
تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه۱۹ تهران در گفتگو با پانا از پیشرفت فرآیند یاددهی-یادگیری که سبب افزایش سطح یادگیری علمی دانش آموزان در مدارس می شود، خبر داد.
حسینعلی اسلامی هرندی، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه۱۹ تهران در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: ارتباط صمیمی و تعاملی قوی معاونین آموزشی با معلمان، دانش آموزان و اولیاء در فضایی آرام می تواند موجبات رشد و پویایی علمی مدارس را فراهم آورد .
وی بیان کرد: بررسی دیدگاه ها و رویکردهای بهبود کیفیت در فرآیند یاددهی یادگیری، شناسایی ابزارهای پایش و سنجش کیفیت و در نهایت بررسی راهبردها و سازوکارهای موثر برای دستیابی به نظام آموزشی با کیفیت و پایدار از محورهای اصلی این فرآیند است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران مبنای برنامه های آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین عنوان کرد و اضافه کرد: مأموریت آموزش وپرورش، آموزش و یادگیری در دانش آموزان است .
ارسال دیدگاه