کتاب و هنر در کنار هم؛

کارگاه نقاشی خط کیانشهر با اهدای ۲۰۰۰ کتاب، دنیای کتابخوانی را زنده کرد

تهران (پانا) - در یک سفر هنری به دنیای کتاب، کارگاه نقاشی خط کیانشهر با رنگ و خلاقیت با اهدای ۲۰۰۰ کتاب، گام‌های بلندی در ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشت و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح هنری در میان دانش‌آموزان، طرح‌های مختلفی را اجرا کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه نقاشی خط کیانشهر با اهدای ۲۰۰۰ کتاب، دنیای کتابخوانی را زنده کرد

در راستای سلسله برنامه‌های «کیانشهر هنر شهر» کارگاه نقاشی خط با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان در حوزه کتاب، فعالیت‌های متنوعی را برگزار کرد. این برنامه‌ها شامل خرید و اهدای کتاب به مدارس، زیباسازی کتابخانه‌های مدارس و برگزاری مسابقات کتابخوانی بود.

از جمله دستاوردهای این کارگاه، اهدای بیش از ۲۰۰۰ کتاب در قصابی به شهروندان و طراحی جدول و برگزاری مسابقه حل جدول با موضوع کتاب و کتابخوانی بود. همچنین طرح «هر خانه، اهدای یک کتاب» به منظور تشویق خانواده‌ها به اهدای کتاب به کتابخانه‌های مدارس اجرا شد.

این کارگاه همچنین نمایشگاه تخصصی در حوزه کتاب برگزار کرد و سلسله نشست‌های کتاب‌شناسی با موضوع دیوان حافظ و معرفی آثار ناشران و کاتبان مختلف را ترتیب داد. در این راستا برنامه کتاب‌شناسی پیتر اچ (نویسنده کانادایی - آمریکایی) در حوزه کودکان نیز معرفی شد.

کارگاه علاوه بر این به معرفی کتاب‌های تخصصی و کار با کودکان کم‌توان ذهنی پرداخت و کتابخوانی در زنگ هنر مدارس با موضوع تخصصی هنر را نیز در برنامه‌های خود گنجاند. در نهایت، چاپ کتاب تخصصی در حوزه هنر به عنوان مجموعه آثار این کارگاه به پایان رسید.

این فعالیت‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح هنری در میان دانش‌آموزان است.

خبرنگار : آرتمیس رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار