معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران:

خانواده، محور اصلی تربیت در جامعه است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 6 تهران با اشاره به نقش زن و مرد مسلمان، سیره حضرت زهرا(س) و حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) را اثرگذارترین و ارزشمندترین شیوه تربیت خواند و نهاد خانواده را محور اصلی آن دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
خانواده، محور اصلی تربیت در جامعه است

آزیتا فکور در دومین جلسه هماهنگی برگزاری پایگاه تابستانه اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارس آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران با اشاره به تکلیف و مسئولیت هر یک از خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهیدان خدمت را گرامی داشت و گفت: برنامه‌های تابستان از پرکاربردترین و اساسی‌ترین فعالیت‌های نیروهای پرورشی و تربیتی است و همواره تربیت نسل جدید بر اساس سند تحول مورد تأکید است.

فکور ضمن بیان خاص بودن مسیر فعالیت‌ها و توقعات جامعه و نهادها از حوزه آموزش و پرورش، کار تربیتی را تعطیل‌ناپذیر دانست و افزود: اولویت عوامل پرورشی منطقه و مدارس باید ارائه روند، رویه، طرح‌ها، برنامه‌ها و شیوه اجرای بدون وقفه در طول سال تحصیلی و پایگاه تابستانه باشد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های بالقوه از جمله کانون نیایش، پژوهش‌سرای دکتر حسابی و حمایت شهرداری منطقه اشاره کرد و استفاده از این فرصت‌ها را به مدیران مدارس پیشنهاد داد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 6 خاطرنشان کرد: نتیجه‌ این قبیل برنامه‌ها قطعاً در همت مضاعف مدیران، معاونان و مربیان خستگی‌ناپذیر مدارس خلاصه می‌شود و معاونت پرورشی و عوامل اجرای آن در این رسالت با تمام توان، طرح پایگاه تابستانه اوقات فراغت را پشتیبانی خواهند کرد.

وی به عناوین و برنامه‌های پیش رو اشاره و بر اجرا و برنامه‌ریزی دقیق فعالیت‌های راهیان نور غرب، عید قربان تا غدیر، دهه ولایت و برنامه‌های محرم و صفر تاکید کرده و ثبت هیات‌های مذهبی دانش‌آموزی و فرهنگیان و رسمیت بخشیدن به آن‌ها را ضروری خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله بیات، معاون پرورشی دبیرستان ماندگار البرز نیز در این جلسه ضمن ارزشمند خواندن برنامه‌های پیش رو، مشکلات احتمالی مسیر اجرای برنامه‌ها را تشریح و راهکارهای مناسبی را مطرح کرد.

علی‌رضا فرانیا، رئیس اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه ۶ تهران نیز در این جلسه ضمن پرداختن به برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری، نمایشگاه‌ها و موزه‌های برنامه‌ریزی‌شده شهرداری را مسیری بر تقویت برنامه‌های پایگاه تابستانه مدارس و خانواده‌ها عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار