با محوریت توانمندسازی نیروهای انسانی و کیفیت بخشی به برنامه‌های حوزه سلامت مدارس عنوان شد:

در فعالیت فراسازمانی، گفتگو و همکاری دو طرفه ضروری است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶ معتقد است در فعالیت‌های فراسازمانی، گفتگو، ایجاد تعامل و همکاری دو طرفه در جهت پیشبرد کمی و کیفی برنامه‌ها، لازم التوجه و ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۰۳۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
در فعالیت فراسازمانی، گفتگو و همکاری دو طرفه ضروری است

نشست هم اندیشی آزیتا فکور، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه با کارشناسان مرکز بهداشت شمال غرب تهران، با محوریت توانمندسازی نیروهای انسانی و کیفیت بخشی به برنامه‌های حوزه سلامت مدارس و دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شد.

در ابتدای این نشست آزیتا فکور؛ سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: در فعالیت‌های فراسازمانی، گفتگو، ایجاد تعامل و همکاری دو طرفه در جهت پیشبرد کمی و کیفی برنامه ها، لازم توجه و ضروری است.

فکور در ادامه گفت: از آنجا که سلامت دانش آموزان به عنوان امانت خانواده‌ها، از مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش است، هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های آموزشی و نظارتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این جلسه کارشناس مرکز بهداشت شمال غرب تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت ها در مدارس، مشکلات و موانع موجود در سال‌های قبل را بیان کرد.

سپس در رابطه با اجرای طرح های پدیکلوز، پیشگیری از آسیب های سوء مصرف مواد مخدر، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سامانه ثبت سلامت دانش آموزان، مدارس مروج سلامت و سفیران سلامت و غیره هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار