معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶:

طرح امین فرصتی مناسب برای بیان خدمات انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶ ضمن اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام تعلیم و تربیت ارتقای مهارت‌های دینی و اخلاقی دانش‌آموزان است، وجود موثر روحانیون طرح امین در مدارس را عاملی برای پیشرفت و ارتقای مهارت‌های دینی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح امین فرصتی مناسب برای بیان خدمات انقلاب اسلامی است

در آستانه چهل و چهارمین بهار آزادی، برنامه های پیشنهادی دهه فجر مبلغین طرح امین منطقه ۶، در مدارس در خصوص ارتقای سطح مهارت‌های دینی و ملی در جلسه معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۶ مطرح شد.

آزیتا فکور؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶ ضمن قدردانی از حضور روحانیون طرح امین و تلاش موثرشان در مدارس بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه های نظام تعلیم و تربیت ارتقای مهارت های دینی و اخلاقی دانش آموزان است، وجود موثر روحانیون طرح امین به خوبی می تواند موجب پیشرفت و ارتقای مهارت های دانش آموزان شود.

وی ادامه داد: می بایست افتخارات نظام اسلامی برای دانش آموزان تبیین شود، در این راستا مدیران مدارس با همکاری مبلغین باید این طرح را در مدارس اجرا کنند و گزارش کارهای انجام شده را ارسال کنند. منطقه ۶ تاکنون با پیگیری های لازم توانسته تعداد روحانیون طرح امین را در مدارس چندین برابر کند و از هیچ تلاشی در خصوص رفع موانع و چالش ها و تاثیرگذاری روحانیون دریغ نخواهد کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶ در پایان در خصوص نقش روحانیون طرح امین در تبیین فکری دانش آموزان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی جهت تبیین پیشرفت ها و افتخاراتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهل و چهار سال با تمام موانع، کسب کرده است. این کار باید متناسب با مقاطع تحصیلی دانش آموزان با استفاده از ابزار و روش‌های نوین به بهترین شکل توسط مبلغین طرح امین و همکاران محترم در مدارس اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار