مشکل کمبود معلم در استان بوشهر برطرف خواهد شد

بوشهر (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت نیاز به یک هزار و 610 معلم در سال تحصیلی جدید از طریق حق‌التدریس شاغلین و به‌کار‌گیری نیروهای بازنشسته و خرید خدمات آموزشی برطرف می‌شود‌.‌

کد مطلب: ۱۵۰۲۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مشکل کمبود معلم در استان بوشهر برطرف خواهد شد

علی موحدی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد‌: نیاز به یک هزار و 610 معلم در سال تحصیلی جدید از طریق حق التدریس شاغلین و به کار گیری نیروهای بازنشسته و خرید خدمات آموزشی برطرف می‌شود.

موحدی گفت‌: امسال 26 هزار دانش‌آموز کلاس اول در استان از 27 شهریور‌ماه سال تحصیلی را آغاز می‌کنند‌.

موحدی تصریح کرد: در استان بوشهر از یک هزار و 750 کلاس تخریبی در دولت سیزدهم هزار کلاس آن ساخته شده و بقیه تا 2 سال آینده احداث می‌شود‌.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت‌: نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان پس از 10 سال با خرید 60 خودروی سواری و کامیونت و تعمیر و باز‌سازی اساسی بیش از 60 خودرو باری و عمومی در طرح شهید زالی با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال انجام شد‌.

موحدی افزود‌: ساماندهی مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان از مهمترین اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت استان بوشهر در حوزه رفاهی و سلامت است‌.

موحدی گفت‌: شعار سال تحصیلی امسال برای ایران ‌برای مدرسه است و با همراهی اولیاء ‌دانش‌آموزان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی است را محقق خواهیم کرد‌.

خبرنگار : عبدالحسین صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار