امام جمعه فردیس:

عظمت تلاش‌ معلمان را هیچ کس نمی‌تواند جبران کند

کرج (پانا) - امام جمعه شهرستان فردیس گفت: عظمت تلاش معلمان را هیچ کس نمی‌تواند جبران کند. معلمان با پایه‌گذاران آینده کشور در ارتباط هستند و این یعنی جامعه بر ریلی که آنان بنا می‌نهند، حرکت می‌کند.

کد مطلب: ۱۵۰۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
عظمت تلاش‌ معلمان را هیچ کس نمی‌تواند جبران کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی در دیدار صمیمی معلمان و دانش‌آموزان دبیرستان کاشانی‌پور شهرستان فردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدحسن نصرالله اظهار کرد: «حداقل ثمره‌ای که برای این دیدارها قائل هستم، عرض خدا قوت خدمت شما عزیزان است تا بدانید که متوجه مقام و منزلت شما  هستم.»

وی افزود: عظمت تلاش‌های شما را هیچ کاری نمی‌تواند جبران کند. شما با پایه‌گذاران آینده کشور در ارتباط هستید و این یعنی جامعه بر ریلی که شما بنا می‌نهید، حرکت می‌کند.

امام جمعه شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: یک آدم را اگر بتوانیم به سمت صراط پروردگار متعال هدایت کنیم، تمام عالم را هم اگر در این راه خرج کنیم، باز کم است. لذا جایگاه و شأن شما خیلی ارزشمند است، البته می‌دانم که شما از نظر مالی و معیشتی تحت فشار هستید؛ لذا به سهم خود قدردان زحمات شما هستم.

دانش‌آموزان و مدیران مدرسه کاشانی‌پور در پایان این نشست، نماز ظهر و عصر را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی اقامه کردند.

خبرنگار : دانش‌آموز: ابوالفضل جانی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار