مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان البرز خبر داد:

اعزام کاروان تجهیزات آموزشی، ورزشی و بهداشتی «مهر امام رضا(ع)» به مدارس

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از اعزام کاروان تجهیزات آموزشی، ورزشی و بهداشتی مهر امام رضا(ع) به مدارس استان و افتتاح همزمان ۱۶ طرح شهید سلیمانی در آستانه سال تحصیلی‌ جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان تجهیزات آموزشی، ورزشی و بهداشتی «مهر امام رضا(ع)» به مدارس

علی حجرگشت در آیین اعزام کاروان تجهیزات آموزشی، ورزشی و بهداشتی مهر امام رضا(ع) به مدارس استان البرز بیان کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی هستیم و همه‌ مقدمات برای استقبال از دانش‌آموزان آماده شده و مجموعه تجهیزاتی که در حوزه‌های مختلف هنرستان‌ها، وسایل ورزشی و بهداشتی، تجهیزات اداری و آموزشی که نیاز مدارس بوده امروز با همت آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس به ۸ منطقه آموزش و پرورش استان اعزام می‌شوند.

وی افزود: قریب به 45.5 میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان‌ها، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی و حدود ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات اداری، آموزشی و استانداردسازی مدارس است که بسیاری اقدامات در تابستان انجام شده و ان‌شاءالله تا شروع سال تحصیلی، همه مقدمات انجام شده در اختیار آموزش و پرورش و مدارس قرار خواهند گرفت.

حجرگشت با بیان اینکه تجهیزات هنرستانی بسیار مورد توجه است، گفت: سیاست دولت مبنی بر توسعه مهارتی دانش‌آموزان و هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای است که امسال 45.5 میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان‌ها آماده شده تا دانش‌آموزان بتوانند در کنار آموزش در کارگاه‌ها نیز به مهارت‌آموزی مشغول شده و تربیت شوند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان البرز اظهار کرد: امسال برای شروع مهر، ۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی شامل استخر ورزشی، کارگاه هنرستانی و چند مدرسه بوده که ۱۴ مدرسه شامل ۲۵۶ کلاس درس به مجموعه مدارس استان البرز اضافه‌ شده که از این تعداد، چند پروژه‌ دیگر در روزهای آینده افتتاح خواهد شد و تمام پروژه‌ها از اول مهر در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار