مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی؛ محوری‌ترین برنامه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد محوری‌ترین برنامه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی؛ محوری‌ترین برنامه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی

جلسه هماهنگی طرح ملی نماد با حضور اعضای کارگروه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و نمایندگان امور اجتماعی استانداری، اداره کل بهزیستی، نیروی انتظامی، دادگستری، علوم پزشکی، کمیته امداد و هلال احمر با موضوع تبیین برنامه‌‌های طرح ملی نماد در آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

محمود حق دوست، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این جلسه که به صورت مجازی و همزمان در ۱۸ شهرستان و منطقه استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های ائتلاف نماد و کارگروه شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: این طرح، محوری‌ترین برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است که برای توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

حق‌دوست ضمن تبیین طرح ملی نماد و اهداف و وظایف آن در افزایش سلامت روان دانش آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: همکاری دستگاه‌های همکار در توسعه و تقویت این طرح ضرورت دارد.

در ادامه نمایندگان دستگاه‌های ائتلاف به بیان دیدگاه ها و شیوه های همکاری در این طرح پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار