فرماندار ویژه شهرستان کرج:

درهفته دولت‌ پروژه‌های‌تکمیل شده به بهره برداری می‌رسد

کرج(پانا)-معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت در سامانه منتاک ۳ هزار و ۶۴۱ پروژه ثبت شده که پروژه‌های تکمیل شده در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۶۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
درهفته دولت‌ پروژه‌های‌تکمیل شده به بهره برداری می‌رسد

یحیی رمضانی درگفت‌وگو با پانا اظهار کرد:« در سال گذشته با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی شهر در سامانه ثبت پروژه‌ها ثبت و بارگذاری شد استان البرز توانست در این زمینه رتبه اول را در شهرستان‌های کشور کسب نماید.» .

وی افزود:«برای ورود به هفته دولت تلاش کردیم تا پروژه‌ها را در سامانه ثبت پروژه‌های عمرانی منتاک ثبت کنیم و الان هم در زمینه پروژه‌های عمرانی قرار است در هفته دولت مگا پروژه‌ها،ابرپروژه‌ها،پروژه‌های متوسط و کوچک را افتتاح کنیم.»

معاون استاندار با اشاره به اولویت ساخت زیرساخت‌های روستاها و خدمت به روستائیان عنوان کرد:«در بحث روستاها هم طرح‌های آبرسانی،زیرسازی ،بهسازی شبکه آبرسانی،بنگاه‌های اشتغال‌زایی و ... افتتاح خواهند شد.»

رمضانی تصریح کرد:«در شهرهای استان البرز به مناسبت هفته دولت بهسازی معابر ،اصلاح‌های هندسی، هدایت آب‌های سطحی ، افتتاح پارک‌ها، فرهنگسرا‌ها،کتابخانه‌ها و... در دستور کار قرار دارد.»

فرماندار ویژه شهرستان کرج در پایان بیان کرد:«طرح‌های کشاورزی و صنعتی مانند توسعه گاوداری گوشتی و شیری ، افتتاح سردخانه‌ها، گلخانه‌ها، مرکز فرآوری محصولات کشاورزی و... هم در هفته دولت  از جمله موارد قابل افتتاح هستند که انجام خواهد شد.»

دانش‌آموزخبرنگار:امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار