کارگردان فیلم آن دو:

شخصیت‌های واقعی در فیلم‌ها برای نوجوانان الگو می‌سازند

اصفهان (پانا) - کارگردان فیلم آن دو گفت: نوجوانان امروزی همه به دنبال الگویی برای خود هستند اما شخصیت‌های واقعی در فیلم‌ها برای نوجوانان الگو می‌سازد نه انیمیشن‌هایی که با دنیای واقعی فاصله دارند؛ چرا که آن‌ها فقط جنبه سرگرمی دارند.

کد مطلب: ۱۵۰۷۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت‌های واقعی در فیلم‌ها برای نوجوانان الگو می‌سازند

مرتضی رحیمی در نشست رسانه‌ای روز دوم جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان که به فیلم آن دو اختصاص داشت، اظهار کرد: نوجوانانی در کشور داشتیم که درست همسن‌وسال شما (دانش‌آموزان) بودند و هر کدام در شهر خود یا در خط مقدم جبهه شهید شدند.

وی افزود: امروزه فضایی ایجاد شده که سعی می‌کند از فیلم‌های کودک دفاع مقدس، دور شود. به این دلیل که فکر می‌کنند رفتن به جبهه مانند سربازی اجباری بوده در حالی که این نوجوانان، داوطلبانه و با وجود ممانعت دیگران به جبهه رفتند و شهید شدند.

رحیمی تصریح کرد: نوجوانان امروز شاید با انیمیشن‌ها سرگرم شوند اما نمی‌تواند برایشان الگوساز باشد و فقط درس‌های کوچکی مثل احترام به پدر و مادر را به آن‌ها القا می‌کند.

کارگردان فیلم آن دو گفت: نوجوانان به الگوهایی نیاز دارند که بتوانند خودشان را جای آن بگذارند و غیرت آن‌ها به جوش آید و اگر اتفاقی برای ناموس آن‌ها بیفتد، غیرت را داشته باشند و این منحصر به خط مقدم جبهه نیست.

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرمحمد مسائلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار