رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی خبر داد:

سنجش نوآموزان در سال جدید توأم با توان‌بخشی انجام می‌‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت یکی از اهداف مهم ایجاد مراکز جامع سنجش و توان‌بخشی انجام مداخلات لازم در حوزه اختلالات یادگیری بوده، لذا در سال جاری اجرای هم‌زمان هر دو فعالیت سنجش نوآموزان بدو ورود و توان‌بخشی در مراکز جامع ضروری است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
 سنجش نوآموزان در سال جدید توأم با توان‌بخشی انجام می‌‌شود

‌به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، وبینار آموزشی فرآیندهای اجرایی سامانه «سیرت ۲» با حضور حدود 4100 نفر از مدیران و کارکنان مراکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی سراسر کشور امروز دوشنبه‌ ۱۶ مهرماه به‌صورت برخط و از طریق بستر شبکه مجازی «شاد» ‌برگزار شد.

‌حجت‌اله الماسی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در این نشست گفت: یکی از اهداف مهم ایجاد مراکز جامع سنجش و توان‌بخشی انجام مداخلات لازم در حوزه اختلالات یادگیری بوده، لذا در سال جاری اجرای هم‌زمان هر دو فعالیت سنجش نوآموزان بدو ورود و توان‌بخشی در مراکز جامع ضروری است.

وی ادامه داد: بنابراین مراکز 2 تا 3 روز در هفته را به ارائه خدمت به دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری و دیرآموز می‌پردازند و 2 تا 3 روز باقی‌مانده را به فعالیت سنجش نوآموزان 6 ساله و زیر 6 ساله اختصاص می‌دهند که روزهای تعیین‌شده متناسب با شرایط جمعیتی مراکز جامع می‌توانند بیشتر یا کمتر شود.

در ادامه این نشست آموزش‌های لازم با هدف آشنایی بیشتر مدیران و کارکنان مراکز با فرآیندهای اجرایی سامانه «سیرت ۲» و تسهیل در اجرای آن در مراکز آموزشی و توان‌بخشی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار