سلیمی در گفت‌وگو با پانا:

عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را به ۷۰ سال عقب بازگرداند

اگر کمک آمریکا نبود،‌ رژیم اشغالگر اسرائیل تاکنون شکست خورده بود

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت عملیات ۷ اکتبر رژیم صهیونیستی را به ۷۰ سال عقب بازگرداند، از این حیث که ۷۰ سال پیش این رژیم بر سر موجودیت تلاش می‌کرد، امروز نیز بر سر اصل موجودیت در حال تلاش است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را به ۷۰ سال عقب بازگرداند

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: «طوفان الاقصی یک نقطه عطف تاریخی است و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را شکست. رژیم صهیونیستی همواره سعی می‌کرد که جلوه‌ای از خود نشان دهد که کسی جرات نکند به آنها نزدیک شود. در حوزه نظامی و امنیتی خود را برترین کشور دنیا می‌دانستند که ۷ اکتبر این توهم را شکست. روند اضمحلال این رژیم پوشالی را سرعت بخشید.»

سخنگوی هیات رئیسه مجلس بیان کرد: «همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به هیچ وجه این رژیم به قبل بازنمی‌گردد. ۷ اکتبر رژیم صهیونیستی را به ۷۰ سال عقب بازگرداند. از این حیث که ۷۰ سال پیش اینها بر سر موجودیت تلاش می‌کردند، امروز نیز بر اصل موجودیت در حال تلاش هستند.»

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی قدرت و جدیت و روحیه جهادی نیروهای مقاومت را به نمایش گذاشت، گفت: «اگر کمک آمریکا نبود و فرماندهی میدان جنگ به دست آمریکا نبود،‌ ۷ اکتبر تاکنون رژیم اشغالگر اسرائیل را شکست داده بود.»

سلیمی به اهمیت جمعه نصر اشاره کرد و گفت: «در جمعه نصر حقیقتا ما عنایت خدا را دیدیم؛ این دست خدا بود که دلها را به سمت نماز جمعه کشاند و قلب ایران در مصلی تهران می‌تپید. رهبر انقلاب با خطبه‌های حکیمانه، عالمانه و دقیق و تحلیلی روشن درباره مشروعیت اقداماتی که انجام شده صحبت فرمودند.»

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: «فرماندهان بزرگی تاکنون به شهاهدت رسیده‌اند، اما مسیر مقاومت تغییر پیدا نکرده است و این پرچم قطعا دست به دست تا پیروزی نهایی مقاومت برافراشته خواهد بود.»

لازم به ذکر است، مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصر به‌ فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی در همان روز و به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود کنند و در نتیجه غزه را تحت تصرف خود درآورند، اقدام به آغاز حملات هوایی شدید به مناطق مختلف این باریکه کردند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شد و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار