مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان:

مدرسه 6 کلاسه «مهر عظام» در روستای گنجه شهرستان فریدن افتتاح شد

اصفهان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: مدرسه ۶ کلاسه «مهر عظام» در روستای گنجه شهرستان فریدن در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت گروه صنعتی قطعات خودرو عظام و خیّر مدرسه‌ساز (مهندس زهره‌وند) افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 6 کلاسه «مهر عظام» در روستای گنجه شهرستان فریدن افتتاح شد

  مدرسه ۶ کلاسه مهر عظام روستای گنجه با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، مدیرعامل شرکت تولیدی قطعات خودرو عظام و خیّر مدرسه‌ساز، مدیر آموزش و پرورش فریدن، فرماندار شهرستان، امام جمعه شهر داران، بخشداران، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گنجه و برخی از مسئولان شهرستانی و کارشناسان اداری به بهره‌برداری رسید.

ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: مدرسه ۶ کلاسه مهر عظام در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت گروه صنعتی قطعات خودرو عظام و خیّر مدرسه‌ساز (مهندس زهره‌وند) ساخته و افتتاح شد. این مدرسه دارای ۶ باب کلاس درس، نمازخانه، کتابخانه و آزمایشگاه است.

فتحی اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس، بخش سخت‌افزاری مدرسه را در دست دارد و تا زمانی که فضای ایمن نداشته باشیم تا فرزندان در آن درس بخوانند، قدمی برنداشتیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان از آموزش و پرورش به عنوان نقطه تحول نام برد و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش و دانش‌آموزان، مثمرثمر خواهد بود.

فتحی در ادامه از خدمات دولت سیزدهم و شهید رئیسی نام برد و شهدای خدمت را الگوی خود دانست.

محمد فصیحی، مدیر آموزش و پرورش فریدن نیز در این آیین گفت: دنیا مزرعه‌ای جهت کشت اَعمال معنوی برای جهان آخرت است و مدرسه به عنوان مزرعه‌ پیشرفت آینده‌ کشور است.

وی  از دانش آموزان به عنوان سکانداران و سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد که در مدرسه، رشد پیدا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش فریدن از مسئولین، معلمین و اولیا خواست تا مدرسه‌ها را بانشاط‌تر کنند و تلاش کنند تا اخلاق دانش‌آموزان در سمت معنوی رشد یابد تا دانش‌آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.

عزیزاله عباسی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدن نیز در این آیین گفت: مدرسه‌سازی، تدریس و تعلیم و تربیت، شالوده‌ همه‌ مباحث فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... است و کسانی که در این زمینه قدم برمی‌دارند، افق آینده و علم را درک کرده‌اند.

فرماندار فریدن، مدرسه‌سازی را به عنوان یک منبع خوب و ذخیره کار نیک برای دنیا و آخرت عنوان کرد و افزود: خیّرین بزرگوار این موضوع را به خوبی فهمیده‌اند و در مدرسه‌سازی پیشقدم شده‌اند.

عباسی با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشت و مدرسه جدید را به دانش‌آموزان و مردم فهیم روستای گنجه، تبریک گفت.

خبرنگار : زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار