مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموز با تحصیل در مدرسه خیّرساز، فرهنگ خیراندیشی را در عمل یاد می‌گیرد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت وقتی دانش‌آموزی در مدرسه‌ خیّرساز، تحصیل می‌کند، فرهنگ خیراندیشی را در عمل یاد می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز با تحصیل در مدرسه خیّرساز، فرهنگ خیراندیشی را در عمل یاد می‌گیرد

محمدرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا خطاب به خیرین مدرسه‌ساز شهرستان کاشان گفت: «چقدر خوش تقدیری بر شما رقم زده‌اند که خیّر مدرسه‌ساز شده‌اید. همه‌ کارهای خیر مثل پل‌سازی، جاده‌سازی و.. خوب است اما مدرسه‌سازی، چیز دیگری است؛ زیرا در آن انسان ساخته می‌شود.»

ابراهیمی افزود: «وقتی دانش‌آموزی در مدرسه‌ خیّرساز، درس می‌خواند، فرهنگ خیر و خیراندیشی را در عمل یاد می‌گیرد و به لطف خداوند متعال در آینده او هم جزو خیرین خواهد شد.»

وی ادامه داد: «از وزیر آموزش و پرورش که علی‌رغم گرفتاری‌ها و مشکلات مختلف به هر جهت در تابستان داغی که داریم به کاشان تشریف آوردند تا از همه‌ عزیزانی که در مسیر مدرسه‌سازی حرکت می‌کنند، تجلیل کنند. ان‌شاءالله که تقدیر الهی بر همه‌ عزیزانی که دوست دارند در این مسیر خیر و خیراندیشی قدم بردارند، رقم بخورد و تعداد خیرین دارالمؤمنین که زیاد است، زیادتر هم شود.»

این مراسم در سالن آمفی‌تئاتر دبیرستان فاطمه زهرا(س) کاشان همراه با آیین کلنگ‌زنی بزرگترین مجموعه هنرستانی کشور در قمصر کاشان و همزمان با افتتاح چندین پروژه دیگر در شهرستان کاشان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

حجم فایل ویدیویی : ۹۳.۵۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۴۷ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموزان: امیریوسف علی‌بیگی، زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار