سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

اگر می‌خواهیم جامعه توسعه پیدا کند هیچ فضایی مناسب‌تر از مدرسه نیست

اصفهان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت اگر مدرسه سالم باشد جامعه نیز سالم خواهد بود که از همین رو بایستی مدارس استاندارد و کیفی باشند تا آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر می‌خواهیم جامعه توسعه پیدا کند هیچ فضایی مناسب‌تر از مدرسه نیست

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در مراسم افتتاح آموزشگاه خیرساز علی جناب، ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز استان، اظهار کرد: اکثر مدارس در استان اصفهان به دستان مبارک خیرین ساخته شده یا در حال ساخت است؛ وقتی رئیس هیات‌مدیره خیرین مدرسه‌ساز استان با حرارت و عشقی خاص برای حل مشکلات آموزش‌وپرورش پیشنهاداتی ارائه می‌دهد بیشترین، بهترین، پایدارترین و ماندگارترین اثر تشویقی را برای تعلیم‌وتربیت در برخواهد داشت.

وی افزود: اگر می‌خواهیم جامعه توسعه پیدا کند، هیچ فضایی مناسب‌تر از مدرسه نیست و اگر مدرسه سالم باشد جامعه نیز سالم خواهد بود که از همین رو بایستی مدارس استاندارد و کیفی داشته باشیم تا آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

وی تاکید کرد: ساخت این مدرسه در ناحیه ۴ بسیار مهم بود چرا که بالاترین تراکم و بالاترین سن مدارس در این ناحیه قرار دارد و ناحیه‌ای بسیار لازم التوجه است؛ از خیر سازنده این مدرسه کمال تشکر را دارم و برکت به زندگی را از خداوند متعال برایشان آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار