کتاب حاجی نازها در خراسان جنوبی رونمایی شد

بیرجند (پانا) - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از کتاب حاجی نازها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کتاب حاجی نازها در خراسان جنوبی رونمایی شد

محمود حاجی در مراسم رونمایی از این کتاب افزود: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید جنگ را از زوایای مختلف را بررسی کنیم و یکی از این زوایه ها این است که چه کسی جنگ را شروع کرد و چه کسانی دفاع کردند و در این بین نیاز است در این حوزه بیشتر کار کنیم.

وی گفت: باید افرادی که در دوران جنگ در جبهه حضور داشتند را بیشتر شناسایی و به نسل های بعدی معرفی کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: هفته گذشته نیز شاهد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و معرفی بیشتر شخصیت های دوران دفاع مقدس بودیم.

سرهنگ غلامرضا فلاحی بیان کرد: تقاضایی که از نویسنده ها داریم این است که فرهنگ دفاع مقدس را به خوبی و درستی نه تنها در درون کشورمان بلکه برای گسترش آن در خارج از کشور هم تلاش کنند.

زهرا السادات جعفرنیا نویسنده کتاب حاجی نازها نیز در این جلسه گفت: انشالله که در چاپ های بعد ایرادات مطرح شده کتاب را برطرف می کنم.

وی گفت: چندسالی است که نویسندگی کتاب را آغاز کردم و لیسانس زبان ادبیات عرب دارم ،چند کتاب چاپ کرده ام و به دنبال آن هستم که کتاب های دیگری را نیز به چاپ برسانم.

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار