رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

ساماندهی شبکه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت رویکرد سال جاری آموزش و پرورش، تقویت نواحی و مناطق استان است. چراکه باور داریم هر آنچه در آموزش و پرورش باید شکل گیرد از کف مدرسه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی شبکه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ جلال سلمانی در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق استان اصفهان اظهار کرد: در هر مجموعه‌ای، روابط عمومی نه در قالب شعار یا جمله بلکه به‌واقع به مثابه قلب سازمان است.

وی ادامه داد: اینکه در هر رویدادی، حضور یا عدم روابط عمومی به شکلی جدی حس می‌شود، نشانگر اهمیت و اثرگذاری ایسن نهاد است و در عرصه فعلی بیش‌ازپیش خود را نشان می‌دهد.

سلمانی افزود: رسانه اگر بتواند به‌خوبی عمل کند، دستگاه یا نهاد می‌تواند در جامعه به شکل بهتری ایفای نقش کند و در غیر این صورت سازمان متحمل ضرر و زیان خواهد شد.

وی تصریح کرد: رویکرد جدید طی 2 سال گذشته در روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان ایجاد شد و علت آن باور مدیرکل آموزش و پرورش به حوزه رسانه و روابط عمومی بوده و دلیل اینکه روابط عمومی در عموم رویدادها حضور پررنگ دارد نیز همین نگاه ویژه است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مردم و فرهنگیان و در مجموع خانواده آموزش و پرورش پذیرفته که روابط عمومی، قسمت بسیار مهمی در دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی عنوان کرد: انعکاس اتفاقات بزرگ و مثبتی که در آموزش و پرورش در حال روی‌دادن است، مرجعیت اطلاع‌رسانی و رخدادها را به این دستگاه برمی‌گرداند. به‌خاطر داریم که آموزش و پرورش با مافیاهایی جنگیده و توانسته بر برنامه‌های آنان غلبه کند و امتحانات نهایی را برجسته کند و حاصل تلاش در همین عرصه بوده و آموزش و پرورش به‌قدری قدرتمند است که می‌تواند در سطح کشور برای ۲ میلیون نفر امتحانات را به شکلی مطلوب برگزار کند.

سلمانی بیان کرد: رویکرد اخبار امیدآفرین باید در کف جامعه قابل ملاحظه باشد و این رویکرد را اجرایی کردیم و اخبار خوب آموزش و پرورش را به جامعه مخابره کردیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر معرفی قهرمانان معلمی تأکید کردند و خواستند تا معلمان فداکار و افرادی که ورای وظیفه معلمی عمل کرده‌اند معرفی شوند که این اتفاق در استان اصفهان روی داده است.

وی اظهار کرد: رویکرد سال جاری آموزش و پرورش، تقویت نواحی و مناطق استان اصفهان است. چرا که باور داریم هر آنچه در آموزش و پرورش باید شکل گیرد از کف مدرسه آغاز می‌شود و برای این موضوع باید شبکه اطلاع‌رسانی لازم تشکیل شود که تشکیل این شبکه آغاز شده است.

سلمانی متذکر شد: نگاه به ظرفیت‌های درونی آموزش و پرورش مورد توجه است و این انتظار از نواحی و مناطق استان وجود دارد که محدودیت در تجهیزات نباید مانع از استمرار فرآیند اطلاع‌رسانی شود و برنامه‌ریزی مناسب باید در این راستا در نواحی و مناطق تنظیم شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید در جایگاه واقعی خود در ساختار آموزش و پرورش استقرار باشد و نقش آن تبیین شود و این به عملکرد و برنامه‌ریزی مسئولین مربوطه در نواحی و مناطق استان بستگی دارد و امیدواریم مسیر آغاز شده را بتوانیم به نقطه مطلوبی برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار