رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان::

پیاده‌سازی ادبیات امیدآفرین رهبر انقلاب در آموزش و پرورش موردانتظار است

اصفهان (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دستاوردها و ادبیاتی که در سخنان مقام معظم رهبری تحت عنوان ادبیات امیدآفرینی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد، باید در نواحی و مناطق استان پیاده‌سازی شود.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌سازی ادبیات امیدآفرین رهبر انقلاب در آموزش و پرورش موردانتظار است

جلال سلمانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی رؤسا و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: دستاوردها و ادبیاتی که در سخنان مقام معظم رهبری تحت عنوان ادبیات امیدآفرینی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد، باید در نواحی و مناطق استان پیاده‌سازی شود.

وی با بیان این‌که تنها روابط عمومی می‌تواند برون‌داد مجموعه را انعکاس دهد بیان کرد: تمام ۴۱ ناحیه و منطقه استان، به شدت مشغول کار و فعالیت هستند اما این تلاش، نیازمند انعکاس بهتر و بیشتر است.

سلمانی با بیان این نکته که امروزه درگیر جنگ روایت‌ها هستیم اذعان کرد: در چنین دوره‌ای، هر نهادی که روایت اول را به درستی انجام دهد در اعتمادسازی موفق‌تر خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: طی ماه‌های گذشته، رویکرد خبر خوب را در پیش گرفته‌ایم و این به معنی انعکاس اخبار خوب و امیدبخش با محوریت معلم، دانش‌آموز و اولیا است.

وی معرفی ۱۰ هزار معلم استان به عنوان معلم ایثارگر توسط مردم را موجب دلگرمی توصیف کرد و گفت: معرفی معلمان ایثارگر بازخورد بسیار مطلوبی را به مجموعه آموزش و پرورش می‌دهد و تمرکز روابط عمومی نواحی و مناطق به این موضوع مورد انتظار است.

سلمانی با اشاره به این‌که پورتال‌های نواحی و مناطق استان اصفهان، به نوعی هویت آموزش و پرورش در منطقه محل خدمت است، تصریح کرد: تعامل با رسانه‌ها در شهرستان‌ها در دستور کار مدیران آموزش و پرورش باشد، چرا که رسانه‌ها می‌توانند به عنوان یکی از بازوان قدرتمند مدیریت، آموزش و پرورش را همراهی کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر اهمیت رعایت تشریفات و پروتکل‌های اداری متذکر شد: از آن‌جا که این موارد در حکمرانی آموزش و پرورش بسیار اثرگذار هستند باید در تمامی نواحی و مناطق ۴۱ گانه استان با حساسیت و دقت اجرا شوند.

وی اضافه کرد: شبکه‌سازی در مدارس از طریق خبرگزاری پانا می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را در ناحیه یا منطقه رقم بزند که البته این امر، نیازمند توجه ویژه به این پتانسیل موجود است.

سلمانی با یادآوری اهمیت تشکیل گروه‌های نخبگانی با محوریت مدیران و معلمان جهت اطلاع‌رسانی و تعامل بیشتر خاطرنشان کرد: باید از پتانسیل تاثیرگذاری نیروهای توانمند و اثرگذار جهت اطلاع‌رسانی به‌هنگام در راستای حکمرانی آموزش و پرورش استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار