رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی خبر داد:

راه‌اندازی پورتال‌های جدید نواحی و مناطق ۴۱ گانه استان اصفهان

اصفهان(پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت به دلیل یکپارچه‌سازی انتشار اخبار حوزه آموزش و پرورش در شبکه ملی اطلاعات، پورتال سابق ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان از دسترس خارج شد و با تلاش‌های انجام شده، از ابتدای خردادماه سال جاری پورتال‌های جدید نواحی و مناطق استان راه‌اندازی شد و در دسترس کارشناسان روابط عمومی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پورتال‌های جدید نواحی و مناطق ۴۱ گانه استان اصفهان

جلال سلمانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص راه‌اندازی پورتال‌های جدید ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اظهار داشت: به دلیل یکپارچه‌سازی انتشار اخبار حوزه آموزش و پرورش در شبکه ملی اطلاعات، پورتال سابق ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان از دسترس خارج شد.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده، از ابتدای خردادماه سال جاری پورتال‌های جدید نواحی و مناطق استان راه‌اندازی شد و در دسترس کارشناسان روابط عمومی قرار گرفت.

سلمانی با اشاره به رویکرد جدید پورتال‌های آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان اذعان داشت: پورتال جدید به‌صورت خدمات محور طراحی شده و بخش‌های مختلفی نظیر خدمات عمومی، خدمات دانش‌آموزان، خدمات والدین و خدمات معلمان در آن پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پورتال‌های ادارات آموزش و پرورش را نشان هویت و ویترینی از فعالیت‌های انجام شده در آن مدیریت دانست و تصریح کرد: اهتمام ما و همکارانمان در روابط عمومی نواحی و مناطق استان، به‌روزرسانی مداوم و مستمر این بسترهای اطلاع‌رسانی است.

گفتنی است آدرس مستقیم پورتال‌های ادارات آموزش و پرورش استان اصفهان از بخش پایگاه‌های زیرمجموعه در صفحه اصلی پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان قابل‌مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار