رئیس کمیته کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی ستاد پروژه مهر استان اصفهان:

پوستر آغاز سال تحصیلی جدید با شعار «مهر و مهرورزی نبوی» منتشر شد

اصفهان (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس کمیته کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی ستاد پروژه مهر استان اصفهان از انتشار پوستر آغاز سال تحصیلی جدید با شعار «مهر و مهرورزی نبوی» خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پوستر آغاز سال تحصیلی جدید با شعار «مهر و مهرورزی نبوی» منتشر شد

جلال سلمانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس کمیته کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی ستاد پروژه مهر استان اصفهان اظهار کرد: پوستر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با شعار مهر و مهرورزی نبوی و پیام بازگشایی مدارس با همدلی و همراهی در مسیر شکوفایی ایران قوی منتشر شد.

وی افزود: سعی شده در این پوستر که به همت معلمان توانمند آموزش و پرورش استان اصفهان طراحی شده است، با استفاده از المان‌های موضوع امیدآفرینی ایران قوی در کنار علم‌آموزی، به دانش‌آموز این‌گونه القا شود که رشد و توسعه و بالندگی کشور از مسیر علم و دانش محقق خواهد شد.

سلمانی خاطرنشان کرد: سعی شده تا طرح‌هایی مربوط به میلاد باسعادت پیامبر اسلام و همچنین هفته دفاع مقدس که هم‌زمان با آغاز بازگشایی مدارس شده است، در پوستر گنجانده شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: زنگ آغاز تحصیلی جدید در یکی از مدارس عادی دولتی شهر اصفهان با حضور مسئولان استانی نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار