رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش:

‌تمرکز روابط عمومی آموزش و پرورش بر دانش‌آموزان و جلوه‌های ویژه معلمان است

اصفهان (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت تلاش بر این بوده در حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش، صرفا اخبار اداره‌کل منعکس نشود و با تمرکز بر روی دانش‌آموزان، جلوه‌های ویژه معلمان و مدرسه به تصویر کشیده شود.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
‌تمرکز روابط عمومی آموزش و پرورش بر دانش‌آموزان و جلوه‌های ویژه معلمان است

جلال سلمانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص روز روابط عمومی اظهار کرد: حوزه روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است و نخستین و مهمترین قسمتی است که با کارکنان و مردم ارتباط دارد.

وی افزود: دقت در اهداف روابط عمومی به خوبی روشن می‌کند که توفیق این واحد حتی در وظایف برون سازمانی، موکول به موفقیت آن در بعد درون سازمانی است، چرا که اگر روابط عمومی با توفیق کامل وظایف برون سازمانی خود را انجام دهد، در حالی که در داخل سازمان، وظایف مربوط به آن معطل باشد، موفقیت‌های بیرونی زیر سوال می‌رود.

سلمانی بیان کرد: سعی کرده‌ایم در حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش، صرفا منعکس کننده اخبار اداره‌کل نباشیم و با تمرکز بر روی دانش‌آموزان، جلوه‌های ویژه معلمان و مدرسه آن‌ها را به تصویر بکشیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: رویکرد تعامل گسترده با رسانه‌های ملی و استانی در دستور کار قرار گرفته است و در این زمینه سعی شده از نظرات و دیدگاه‌های اصحاب رسانه به نحو مطلوب استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با مسئولان آموزش و پرورش باید تسهیل شود که در این زمینه با استفاده از ابزار رسانه‌ای سعی شده گام‌های استواری برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار