مدیر منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد؛

برگزاری مرحله استانی شناسایی معلمان نمونه به صورت «برخط» پس از تعطیلات نوروزی

اصفهان (پانا) - مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری مرحله استانی انتخاب معلم نمونه در بازه زمانی ۱۴ لغایت ۲۱ فروردین ماه سال جاری به صورت برخط خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی شناسایی معلمان نمونه به صورت «برخط» پس از تعطیلات نوروزی
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهران اسدی، مدیر منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برنامه شناسایی معلمان نمونه اظهار داشت: مرحله ی استانی فرایند مذکور، در بازه ی زمانی ۱۴  لغایت ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.
وی افزود:  با توجه به شرایط موجود و مصوبه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان در اجرای ارزیابی معلمان به صورت حضوری برخط مقرر شده است تمهیدات توسط نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان  به منظور اجرای مطلوب این فرایند در دستور کار قرار گیرد که برنامه زمان بندی حضور معلمان و بستر انجام این فرایند پس از اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله ی استانی در قالب بخشنامه  اطلاع رسانی خواهد شد.

اسدی گفت: با هماهنگی دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم ،کارشناسی فناوری و کارشناسی روابط عمومی، فضای مناسب، ترجیحا داخل اداره با امکانات لازم و استفاده از فیبرنوری ، پیش بینی شود و  فضای پیش بینی شده، باید امکان ارسال و دریافت تصویر و صدای معلم، دانش آموز و ارزیابان را داشته باشد، لذا محل جانمایی وب کم، میکروفون و وضوح آن(به منظور مشاهده ارتباط معلم و دانش آموز و...) بسیار با اهمیت می باشد. 

مدیر منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: در طول اجرای این برنامه کارشناسان  فناوری و روابط عمومی، موظف به ضبط جلسه برخط و ذخیره سازی آن به منظور بررسی و پاسخگویی به اعتراضات می باشد و  امکان فیلم برداری و ضبط جلسه تدریس(علاوه بر ضبط جلسه برخط) فراهم گردد تا  در صورت قطع بستر برخط ، فیلم ضبط شده برای ارزیابان ارسال گردد و همچنین امکان بازدید مجدد و پاسخگویی به اعتراضات میسر باشد.

وی گفت:  با توجه به برنامه ریزی انجام شده تدریس و گفتگوی معلمان با ارزیابان به تفکیک مقطع انجام خواهد شد، لذا ایجاد یک فضا و اتاق انتظار کافی می باشد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار