مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد:

تشریح جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اصفهان (پانا) - مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در سال جاری رویکرد مصاحبه تغییر کرده و به روش سنتی قبل نخواهد بود و کانون ارزیابی تکمیلی، فرایند ارزیابی داوطلبین را انجام خواهد داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تشریح جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، در گفت و گو با روابط عمومی و در خصوص آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ و فرایند ارزیابی تکمیلی، اظهار کرد: سال‌های گذشته پس از برگزاری آزمون استخدامی و فرایند مصاحبه، نمره‌ای تحت عنوان نمره مصاحبه لحاظ می‌شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته نسبت نمره ۷۰ درصد نمره علمی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه بوده است، اما در سال جاری این رویکرد تغییر کرده و مصاحبه به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی فرایند ارزیابی را انجام خواهد داد.

اسدی افزود: کانون ارزیابی تکمیلی با حضور ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای در این کانون و طی یک فرایند علمی و برنامه‌ریزی‌شده و به‌صورت کامل شایستگی‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای داوطلبین را احصا می‌کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز کرد: ابزارهایی که معمولاً در کانون‌های ارزیابی مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل بحث گروهی، ایفای نقش و مصاحبه تخصصی است.

وی اضافه کرد: داوطلبین باید در یک روز برای بررسی مدارک و معاینات پزشکی مراجعه داشته باشند و در روز مجزایی که اعلام خواهد شد، برای حضور در کانون ارزیابی تکمیلی مراجعه کنند.

اسدی بیان کرد: زمان ارزیابی تکمیلی برای هر فرد از ابتدای صبح آغاز شده و این فرایند با توجه‌به اینکه چندساعته است، یک روز کامل را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به بررسی شایستگی‌های فردی در یک فرایند ارزیابی توسط کانون ارزیابی، عنوان کرد: کانون ارزیابی تکمیلی و فرایند گزینش به‌صورت جداگانه اما در یک روز برای سنجش شایستگی‌ها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان اصفهان با توجه‌ به تعداد فراگیران ۱۱ کانون ارزیابی تکمیلی خواهیم داشت؛ افرادی که بر اساس دفترچه آزمون استخدامی واجد شرایط باشند و معاینات پزشکی را به‌درستی طی کنند، می‌توانند وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شوند و پس از آن و در همان روز مصاحبه گزینش نیز انجام خواهد شد.

اسدی خاطرنشان کرد: نتیجه اعلامی به‌صورت ۶۰ درصد آزمون ارزیابی تکمیلی و ۴۰ درصد نمره کتبی است و نتیجه نهایی داوطلبین بر این‌ اساس مشخص خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار