مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش عنوان کرد

تشریح جزئیات فرایند نقل و انتقال فرهنگیان استان اصفهان

شرط تعهد منطقه‌ای جهت انتقال فرهنگیان حذف شد

اصفهان(پانا) - مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان فرایند نقل و انتقال فرهنگیان این استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح جزئیات فرایند نقل و انتقال فرهنگیان استان اصفهان

مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص فرایند نقل و انتقال فرهنگیان در سال جاری اظهار داشت: بخشنامه نقل و انتقال امسال باهدف ایجاد رضایتمندی شغلی و تسهیل شرایط خدمت فرهنگیان و همچنین رویکرد قانون جوانی جمعیت و حمایت از نهاد خانواده تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه دو فرایند نقل و انتقال خارج و داخل استان را در پیش داریم، ادامه داد: بخشنامه نقل و انتقال خارج از استان به‌زودی به نواحی و مناطق ارسال می‌شود که طبق آن ثبت‌نام از ۱۰ خردادماه آغاز می‌شود و تا ۶ تیرماه ادامه خواهد داشت.

اسدی در خصوص صدور بخشنامه انتقال داخل استان، ابراز داشت: ابتدا نیروهای انتقال موقت سال‌های گذشته که باتوجه‌به نیاز و مازاد و بدون درنظرگرفتن شرط استثناء انتقال‌یافته بودند باید تعیین تکلیف شوند؛ تاریخ ثبت‌نام جهت تعیین تکلیف از ۲۰ خردادماه آغاز می‌شود و تا انتهای این ماه ادامه دارد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به انجام فرایند نقل و انتقال داخل استان از طریق سامانه https://erp.isfedu.ir/ ، اضافه کرد: در این مدت نیروهای انتقال موقت با نظر مقصد تعیین وضعیت خواهند شد و درصورتی‌که مقصد با ادامه انتقال موقت موافقت کند این انتقال تمدید خواهد شد و در صورت عدم موافقت، مقصد مأموریت فرد در آن منطقه به پایان خواهد رسید.

وی اذعان داشت: ثبت انتقال دائم از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ همین ماه ادامه خواهد داشت؛ متقاضیان باتوجه‌به فرم امتیازات پیوست بخشنامه، امتیازات خود را اعلام می‌کنند و متناسب با نیاز مازاد مناطق انتقال به‌صورت گردشی و چرخه‌ای در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان فرایند انتقال انجام خواهد شد.

اسدی با تأکید بر اینکه، در بخشنامه نقل و انتقال خارج از استان سال جاری چند تفاوت نسبت به سال‌های گذشته وجود دارد، بیان داشت: در سال جاری تعهد به منزله تعهد به دستگاه است به این معنی که تا زمانی که فرد در دستگاه حضور دارد به تعهد خود عمل می‌کند و نیاز نیست حتماً در یک منطقه خاص مشغول به خدمت باشد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به سامانه https://my.medu.ir/ جهت نقل و انتقال خارج از استان، ادامه داد: شرط نقل و انتقال خارج از استان همکاران برای انتقال موقت دارابودن حداقل یک سال سابقه است و متقاضیان برای انتقال دایم حداقل ۴ سال سنوات تجربی نیاز دارند.

وی افزود: ملاک محاسبه سابقه خدمت تجربی یا در واقع خدمت آموزشی تمام‌وقت، ۳۱ شهریورماه سال جاری خواهد بود و تا این مدت باید حداقل سابقه موردنظر لحاظ شود.

اسدی تصریح کرد: تغییر دیگر بخشنامه امسال رویکرد خانواده محور بودن و جوانی جمعیت است و افرادی که دارای شرایط و ضوابط موردنظر بخشنامه نقل و انتقالات باشند در اولویت بخشنامه قرار خواهند گرفت.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جابه‌جایی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هم امسال به بخشنامه نقل و انتقالات اضافه شده است و امسال در رشته و جنس یکسان امکان جابه‌جایی آنها فراهم است؛ کسانی که در مهرماه سال جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند درصورتی‌که افرادی با جنسیت و رشته یکسان متقاضی جابه‌جایی در استان‌ها باشند می‌توانند جابه‌جا شوند.

وی متذکر شد: انتقال دایم به کلان‌شهر اصفهان همانند گذشته ممنوع است اما با هماهنگی‌هایی که با سازمان امور استخدامی صورت‌گرفته است، این شرط قرار است، برای آموزش و پرورش مستثنی شود؛ در صورت لغو این مصوبه هیئت دولت برای آموزش و پرورش افرادی که انتقال موقت گرفته‌اند امکان تبدیل به انتقال دایم را خواهد داشت.

اسدی خاطرنشان کرد: سایر ضوابط و شرایط انتقال در بخشنامه توضیح داده شده و افرادی که در سامانه ثبت‌نام کرده باشند با ضوابط و شرایطی که در بخشنامه مندرج شده است سازماندهی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار