زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان استان کردستان در نوبت خرداد ماه 98 اعلام شد

سنندج(پانا)-در نشست هماهنگی ستاد امتحانات آموزش و پرورش کردستان، زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان دوره های تحصیلی استان در نوبت خرداد ماه 98 اعلام شد .

کد مطلب: ۹۱۵۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان استان  کردستان در نوبت خرداد ماه 98 اعلام شد

این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، معاونین اداره کل و اعضای ستاد به منظور تمهید مقدمات برگزاری امتحانات نوبت خرداد 98 برگزار شد .

در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تلاش یکساله دانش آموزان، اهتمام دبیران و عوامل اجرایی مدارس و اهمیت امتحانات نوبت خرداد ماه، بر تمهید مقدمات و فراهم سازی زمینه لازم به منظور برگزاری مطلوب امتحانات با بهره گیری از همراهی کلیه دست اندرکاران وبکارگیری امکانات در اختیار تاکید کرد .

وی نظارت بر حوزه های اجرا و تصحیح را یکی از اقدامات ستاد عنوان کرد و در ادامه از والدین خواست در ایام برگزاری امتحانات، در منزل محیطی همراه با آرامش را برای فرزندان خود فراهم کنند، تا با تلاش جمعی نتایج مطلوب حاصل شود .

در ابتدای این نشست منصور قاسمیان رییس اداره سنجش استان گزارشی از جلسات ستاد و اقدامات انجام شده به منظور برگزاری هر چه بهتر امتحانات نوبت خرداد ماه 98 ارائه کرد و از پرداخت حق الزحمه امتحانات نوبت خرداد ماه 96 و 97 طی هفته جاری خبر داد .

وی با اشاره به همزمانی برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه 98 با ماه مبارک رمضان، گفت: به همین مناسبت و لیالی پر فیض قدر، شرایط همه دانش آموزان لحاظ و برنامه امتحانات داخلی و هماهنگ استانی پیش بینی و تنظیم و به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ شده است .

قاسمیان در ادامه به زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان دوره های تحصیلی در خرداد ماه 98 پرداخت و با بیان اینکه امتحانات دانش آموزان دوره ابتدایی از یکم تا 12 خرداد برگزار می شود، گفت: در این دوره امتحانات دانش آموزان پایه ششم ابتدایی به صورت هماهنگ منطقه ای است .

وی به زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان متوسطه نیز اشاره کرد و گفت: امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه از تاریخ یکم تا 21 خرداد ماه 98 برگزار و امتحانات دانش آموزان پایه نهم به صورت هماهنگ استانی خواهد بود .

رییس اداره سنجش استان زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان دوره دوم متوسطه را از تاریخ 31 اردیبهشت تا 25 خرداد اعلام کرد .

هم چنین در این نشست پیرامون تشکیل حوزه های آزمونی زیر 100 نفر، برگزاری امتحانات هماهنگ دروس شاخه کاردانش در مدارس غیر دولتی و راه دور، بازدید و نظارت مستمر بر حوزه های اجرا و تصحیح و ضرورت پشتیبانی از برگزاری امتحانات بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار