نشست روسای مناطق و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - نشست روسای مناطق و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران هم اکنون با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست روسای مناطق و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، در این نشست ضمن تقدیر از مدیریت بسیار خوب روسای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در ساماندهی نیروی انسانی در این استان و پشت سر گذاشتن چالش های موجود ، اظهار داشت : باید با توجه به تجربیاتی که امسال در ساماندهی نیروی انسانی کسب شد ، نقاط و موارد آسیب زا را مشخص کرده و با کار علمی و پژوهشی سعی کنیم در سال های آینده از این دست چالش ها به راحتی عبور کنیم .

وی با اشاره به چشم انداز سند تحول بنیادین در نظام و تعلیم و تربیت کشور ، تاکید کرد: مشکلات به هیچ وجه نباید ما را از برنامه سند تحول بنیادین غافل نماید و این حرکت با برنامه است که تلاش ما را هدفمند خواهد کرد.

فولادوند تشکیل ستاد اجرایی تحول بنیادین را از برنامه های اصلی این اداره کل دانست و افزود : تبیین و توجیه سند تحول بنیادین ما را در اجرای هر چه بهتر آن کمک خواهد کرد و مسیر راه را برای حرکت در مسیر پیشرفت مشخص خواهد نمود .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود بر اجرای بند بند اقتصاد مقاومتی در برنامه ها و همایش ها ، تاکید کرد و ادامه داد: باید با برقراری ارتباط مناسب با زیرمجموعه ها از اتلاف بیهوده زمان و انرژی در کارها جلوگیری کرد و نهایت بهره وری را از زمان و برنامه کرد .

این مقام مسئول نقدمنصفانه و گفتگو را از ارکان تقویت ارتباط دانست و تصریح کرد: مدرسه خط مقدم تعلیم و تربیت کشور است و باید با تعامل و شنیدن سخنان بی تکلف معلمان در توسعه تعلیم و تربیت کشور گام برداشت .

فولادوند در پایان با اشاره به اینکه تلاش ماست که باعث رضایت مندی ازنظام می گردد، خاطرنشان کرد: باید تمامی تلاش خود را در راستای رضایت مندی مردم به کار ببریم و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذاری ننماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار