امام جمعه شهرقدس:

اربعین فرصتی مناسب برای صادر کردن پیامهای انقلاب اسلامی به جهان است

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ما میتوانیم پیام های اتقلاب اسلامی و منتظران حضرت ولی عصر (عج)را به جهان صادر کنیم.

کد مطلب: ۸۶۵۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اربعین فرصتی مناسب برای صادر کردن پیامهای انقلاب اسلامی به جهان است

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس ضمن سفارش خود و مردم به تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی پیاده روی اربعین به یک نماد اقتدار و انقلاب اسلامی تبدیل شده و علاوه بر احیای این نماد اقتدار در برگزاری باشکوه تر آن نیز نقش داشته است.

وی در ادامه افزود: خواست خداوند متعال براین است که امروز بتوانیم پیام انقلاب اسلامی و منتظران حضرت مهدی موعود (عج) را به جهان صادر کنیم و با این پیام ها زمینه ساز ظهور حضرت و قدمی برای تمدن اسلامی برداریم.

امام جمعه شهر قدس با اشاره به نامه پنجاه نهج البلاغه و سخن مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که هردو به نوعی اشاره به شفافیت عملکرد مسئولین دارندتاکید کرد : امروز نمایندگان ما در مجلس زمانی که میخواهند قانونی را وضع کنند باید مردم از آن قانون مطلع باشند،و مسئولین نیز باید به گونه ای عمل کنند که مثل حکومت علوی جایگاه آنان در اتاق شیشه ای باشد و مردم راحت بتوانند جوانب آنان را بررسی کنند و بسنجند.

حجت الاسلام رضا جوکار در ادامه سخنانش به سیزده آبان که روز شهادت شهید فهمیده از شهدای هشت سال دفاع مقدس است اشاره کرد و گفت: دانش آموزان ما امروز باید این شهید نوجوان ۱۳ ساله را الگوی خود قرار دهند و در پیشرفت کشور سهم داشته باشند.

وی تصریح کرد: لایحه FATF هنوز به تصویب نرسیده و بااین حال مارا در لیست سیاه قرار داده اندو اگر کل لایحه تصویب ‌شود آن موقع چه کار خواهند کرد، آنها حتی حمایت ایران اسلامی را از مردم مظلوم منطقه تروریستی میدانند اما خودشان جنایتهای متعددی در دنیا انجام میدهند.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار