انجام 25هزار ماموریت در سه ماهه فصل بهار توسط اورژانس آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: کارشناسان این مرکز در سه ماهه اول سال جاری به 24هزار و 637 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۳۳۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
انجام 25هزار ماموریت در سه ماهه فصل بهار توسط اورژانس آذربایجان شرقی

فرزاد رحمانی با اعلام این مطلب گفت : از مجموع این ماموریت ها 19هزار و 599 مورد ماموریت غیر تصادفی و 5هزار و 308 مورد ماموریت تصادفی بود.
وی ادامه داد: 10 هزارونود و بیمار غیر تصادفی و 5 هزارو دو نفرمصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس این مرکز به بیمارستان های استان منتقل شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه اظهار کرد: کارشناسان اورژانس 115 آذربایجان شرقی شش هزار و چهارصدو هفتاد ونفر اقدامات درمانی در محل انجام دادند.
وی گفت: در مجموع این ماموریت ها فوت در محل 692 نفر در ماموریت های غیر تصادفی و 39نفر در ماموریت های تصادفی توسط کارشناسان اعزامی این مرکز تایید شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی افزود: در این مدت برای 1470 بیمار قلبی، 693بیمار تنفسی، 214 نفر به دلیل سکته مغزی،74 مورد به دلیل سقوط ، 633 نفر به علت مسمومیت غیر از مونواکسید کربن و 213 نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن خدمات فوریتهای پزشکی ارائه داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار