مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل :

استان اردبیل میزبان مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل به عنوان میزبان مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان انتخاب شد و این مسابقات در آذر ماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل میزبان مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان شد

بهرام آقاخانی در جلسه شورای اداری استان که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در راستای توسعه استان حوزه ورزش و میزبانی از رویدادها و مسابقات بین‌المللی ورش از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل با حضور استاندار اردبیل جلسات مختلفی برای کسب میزبانی مسابقات ورزشی انجام دادیم .

وی افزود: خوشبختانه میزبانی استان اردبیل برای مسابقات کشنی فرنگی جام باشگاههای جهان قطعی شده و این مسابقات آذر ماه امسال به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در ارتباط با برگزاری باشکوه این میزبانی انجام می‌شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: برای توسعه توریسم ورزشی در استان اقدامات قابل توجهی انجام شده و در حال حاضر 4 پیست اسکی در استان اردبیل در حال واگذاری به سرمایه‌گذار خصوصی و آماده‌سازی است که در کنار این پیست‌های اسکی یک زمین برای احداث زمین گلف در منطقه آبی‌بیگلوی اردبیل در حال جذب سرمایه‌گذار است .

آقاخانی افزود: با توجه به آب و هوای استان سالانه حضور تیم‌های مختلف لیگ برتری در این استان هستیم که ایجاد کمپ تیمهای ملی در سرعین از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان با جدیت در حال پیگیری است .

وی بیان کرد : زیرساختهای لازم در جذب گردشگر در حوزه ورزشی باید فراهم شود که برگزاری مسابقات بین‌المللی والیبال در استان آغازی برای این موضوع بوده و در تلاشیم بتوانیم مسابقات بین‌المللی بیشتری به میزبانی استان برگزار کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار