در راستای برگزاری کنکره ۲ هزار شهید استانی:

یادواره شهدای شهرستان قاینات برگزار می شود

قاین(پانا) ـ در راستای برگزاری کنگره 2هزار شهید خراسان جنوبی،یادواره شهدای شهرستان قاینات شهریور سال جاری برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۲۳۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای شهرستان قاینات برگزار می شود

جلسه برنامه ریزی یادواره شهدای شهرستان قاینات با حضور مسئولین شهرستانی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) فرمانداری قاین برگزار شد .

حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین در این جلسه با بیان این که میل به الگوگیری در نهاد ما انسان ها به صورت یک غریزه و امر فطری قرارداده شده است گفت: همه ما انسانها به دنبال این هستیم تا خودمان را از روی این اسطوره به کمال مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به شهادت جمع زیادی از جوانان این مرز و بوم گفت: شهدای ما برای مادیات جان خود را به مخاطره نینداختند و به ندای ولی فقیه زمان خویش لبیک گفتند و به جبهه ها اعزام شدند والگویی برای جوانان ما هستند .

امام جمعه قاین و رئیس ستاد برگزاره یادواره شهدای شهرستان قاین درادامه با تاکید بر همکاری مسئولین در برگزاری یادواره های شهدا گفت: این یادواره به پاس نکوداشت شهدا برگزار می شود وبایستی همه ما در برگزاری این برنامه ها نهایت همکاری را داشته باشیم.

سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در این جلسه با بیان این که کنگره 2 هزار شهید استانی نیمه دوم سال جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد گفت: درهمین راستا یادواره هایی در سطح شهرستان برپا خواهد شد و یکی از برنامه های محوری یادواره شهدای شهرستان قاینات خواهد بود که با نظر مسئولین شهرستانی در هفته دفاع مقدس در برگزار خواهد شد .

وی برپایی نمایشگاه جانبی در حاشیه برگزاری یادواره را یکی از برنامه های فرهنگی در ذیل این یادواره نام برد و گفت:کمیته هایی در راستای برگزاری یادواره شهدای شهرستان تشکیل خواهد شد ولذا بایستی اعضای این کمیته ها با توجه به مسئولیت واحکامی که دریافت می کنند برنامه ریزی لازم برای انجام این برنامه فرهنگی را درشهرستان داشته باشند.

مشیرالحق عابدی فرماندار قاین نیز دراین جلسه با تاکید بر سخنان رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا برای یادمان آنهایی است که جانشان را برای حفظ ارزشها ومیهن اسلامی از دست داده اند وباید الگویی برای جوانان بشونداما نه با هزینه های سنگین و قطع به یقین همه به این موضوع مقید و هستند.

وی ضمن اعلام آمادگی در جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان گفت:نهایت تلاش خود را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری یادواره های شهدا و الگو پذیری برای جوانان خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار