مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

آینده نگری از مهمترین ویژگی های مدارس اثربخش و پیشرو است

شهرری (پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در اولین جلسه مدیران مقطع ابتدایی این منطقه ضمن برشمردن ویژگی های مدارس پیشرو گفت:آینده نگری از مهمترین ویژگی های مدارس اثربخش و پیشرو است.

کد مطلب: ۸۱۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آینده نگری از مهمترین ویژگی های مدارس اثربخش و پیشرو است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری در اولین جلسه هم اندیشی مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک ری که در سالن جلال آل احمد برگزار شد؛ ضمن تبریک سال نو و آرزوی پیشبرد خواسته ها و اهداف عالیه برای حضار در سال جدید به اعیاد ماه رجب نیز اشاره کرد و با تبریک این اعیاد گفت: بر ما لازم است که قدر این ایام را دانسته و از دعا خواندن و دعا کردن در حق یکدیگر غافل نشویم.

وی در ادامه با تشکر از زحمات کادر اداری و آموزشی مدارس که برنامه ها ،جشنواره ها و مراسم ها را در نیمسال اول سال تحصیلی به نحو احسن برگزار کردند؛ اظهار داشت: پشتکاری، تلاش،همدلی، نجابت و صبوری از ویژگی های بارز فرهنگیان است.

نصیری با اشاره به طرح سند تحول آموزش و پرورش گفت: در نظر داریم کارگروهی پیرامون این سند برای مشخص کردن بخشهایی که در مدارس کاربرد دارند را تشکیل داده و با برگزاری یک کارگاه آموزشی برای نمایندگان منتخب قطب ها درباره نحوه اجرای آن ها در مدارس تصمیم گیری کنیم.

سپس مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با تاکید بر اهمیت مقطع ابتدایی و ماندگاری یادگیری در این سن درباره ویژگی های مدارس اثر بخش و پیشرو صحبت کرد و گفت: آینده نگری و از گذشته فارغ شدن و توجه به اینکه در آینده دانش آموزان چه چیزهایی لازم دارند از مهمترین ویژگی های این مدارس است.

نصیری شناگر بودن و کسب مهارتهای لازم، برنامه محور بودن، پویایی و خلاقیت، جذابیت و گیرایی، شادی بخشی و شور آفرینی، استوار بودن بر خرد جمعی و مشورت، نظم و انضباط و نه هرج و مرج، پرسشگری و ایجاد کنجکاوی و اشتیاق و ایجاد رقابت و رفاقت را ازدیگر ویژگی های مدارس پیشرو برشمرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار