معاون دفتر آموزش عشایر در گفت و گو با پانا:

مدارس پیشرو در مناطق عشایری تشکیل می شود

خبرگزاری پانا: معاون دفتر آموزش عشایر آموزش و پرورش گفت: در کارگروه بهبود مدیریت آموزشگاهی، کمیته ای تشکیل دادیم تا طی جلساتی در خصوص مسایل آموزش و پرورش تصمیماتی بگیرند در نهایت مباحثی که باعث می شود تا مدرسه پیشرو داشته باشیم مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۲۷۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

صفرعلی یازرلو در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گفت: امسال با نگاه تدبیر و امید که شعار اعتدال را به دنبال دارد، 12 مدیرکل از استان های عشایری مختلف در کارگروه هایی برای بحث مسایل مختلف آموزشی شرکت کردند.

وی ادامه داد: در کارگروه مدیریت آموزشگاهی و یا بهبود مدیریت آموزشگاهی گامی به سوی مدرسه پیشرو بررسی می شود.

یازرلو ادامه داد: در این کارگروه کمیته ای تشکیل دادیم تا طی جلساتی در خصوص مسایل آموزش و پرورش تصمیماتی بگیرند و در نهایت مباحثی که باعث می شود تا مدرسه پیشرو داشته باشیم مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل مدارس پیشرو گفتگفت: بررسی مدارس پیشرو و تاثیر مدیریت در دستیابی به مدارس پیشرو از مباحث کارگروه ما بود که اعضای کارگروه به 5 کمیسیون تقسیم شدند.

معاون دفتر آموزش عشایر آموزش و پرورش اشاره کرد: مدرسه پیشرو مدرسه ای است که دارای مولفه های مشارکت اولیا، دانش آموز و سازمان های بیرونی است. منابع انسانی در این مدارس منتظر برنامه فرادستی نیست و خود تولید برنامه می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار