مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم با شرکت ۵۵۰۰ نفر در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم با شرکت ۵۵۰۰ نفر روز ۱۰ اسفند ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم با شرکت ۵۵۰۰ نفر در اردبیل برگزار می‌شود

حجت الاسلام اکبر قیامی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اردبیل اظهار داشت: مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم با شرکت پنج هزار و 500 نفر روز 10 اسفند ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که این دوره از مسابقات به همت دارالقرآن کریم و سازمان اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود افزود: برگزاری این مسابقات در دو مرحله شفاهی و کتبی در نظر گرفته شده و شرکت‌کنندگان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌تواند به سایت اینترنتی این سازمان مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از اجرای طرح آرامش بهاری در استان نیز خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروزی در بقاع متبرکه و امامزاده های استان اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

قیامی اظهار کرد: طی تمهیدات اندیشیده شده این طرح همزمان با سراسر کشور از 28 اسفند تا 14 فروردین برگزار می‌شود و مسافران و گردشگران می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند که خوشبختانه هر سال در استان استقبال مناسبی را در این ارتباط شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: غرفه های تشکیل شده با موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و اعتقادی که شامل پاسخگویی به شبهات و احکام خواهد بود تشکیل خواهد شد که در این غرفه ها انواع خدمات نوروزی و گردشگری به مسافران محترم در بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان اردبیل ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار