برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن عترت و نماز در ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - مسابقات منطقه ای دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک شهرری در مجتمع آموزشی فرهنگی آیت الله غیوری ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۰۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن عترت و نماز در ناحیه یک شهرری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، این مسابقات با حضور 2500 دانش آموز و 1000 فرهنگی با شعار قرآن نبوی،عترت فاطمی و نماز علوی در طی دو روز در مجتمع آموزشی فرهنگی آیت الله غیوری برگزار شد.

میر عظیمی کارشناس اداره قرآن عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این باره گفت:برای جذاب سازی و اثربخشی و کیفی کردن این دوره از مسابقات و امور تربیت دینی ، غرفه هایی با رویکرد بازی های تربیتی و ورزشی با هماهنگی سازمانهای مختلف برگزار شده و با توجه به اینکه هر کس گامی در مسیر قرآن بردارد برنده است، جوایزی به کلیه شرکت کنندگان تعلق گرفت.

میرعظیمی ادامه داد: در این دوره از مسابقات با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه جهت انجام امور تربیتی در مدارس تصمیماتی اتخاذ شد.

در این سری از مسابقات قرائت،ترتیل،حفظ موضوعی و عمومی،تفسیر و همخوانی در رشته قرآن و نهج البلاغه، صحیفه سجادیه،مداحی،امام شناسی و کتابخوانی در زیرمجموعه عترت؛ همچنین احکام، انشای نماز و اذان درمسابقات نماز مورد نظر بود.

لازم به ذکر است که نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و شورای معاونین از نحوه برگزاری این مسابقات بازدید به عمل آورده و این برنامه از سوی خبرگزاری صدا و سیما نیز تحت پوشش خبری قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار