برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن،نماز و عترت (ع)در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-مرحله منطقه ای مسابقات قرآن ،نماز و عترت (ع)ویژه دانش آموزان دختر واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناشهرستانهای تهران ،برگزیدگان دختر مسابقات قرآن دانش آموزی مدارس اسلامشهردر واحدهای آموزشی شاهد صدیقه طاهره (س)و مشکوه نور در رشته های حفظ،قرائت،تفسیر،احکام،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به رقابت پرداختند.

حسن حبیبی پور مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر،در حاشیه این مسابقات ضمن تجلیل از مسئولین برگزاری مسابقات اظهار داشت:آموزش وپرورش بعنوان متولی این امر همواره نگاهش به سمت نماز،قرآن و سیره انبیاء و اولیاء الهی است و اینها اولویت،سرمشق و سرلوحه زندگی ما هستند.

وی در ادامه با مخاطب قرار دادن دانش آموزان خاطر نشان کرد: اگر نماز و قرآن در وجود ما قرار بگیرد،ملکه ذهن و اندیشه ما میشود و در صورتی که این باور و اعتقاد سرلوحه کار ما باشد ، دستاوردهای خوبی در مسیر زندگانی ما قرار میدهد که همانا رستگاریست.

وی متذکرشد :نکات ارزشمند و ارزنده ای در نتیجه این رقابتها حاصل میشود که باید در دستور کار بخشهای تربیتی قرار بگیرد.

شایان ذکر است ،در این بازدید اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارعی کارشناس مسئول ستاداقامه نماز،قرآن و عترت (ع) اداره آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار