افتتاحیه مسابقات ورزشی المپیاد سمپاد متوسطه دوم در شهرکرد

شهرکرد(پانا) - صدای بانگ شور و هیجان افتتاحیه مسابقات ورزشی المپیاد سمپاد مدارس استعدادهای درخشان ویژه پسران متوسطه‌دوم سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد پیچید.

کد مطلب: ۱۴۹۰۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مسابقات ورزشی المپیاد سمپاد متوسطه دوم در شهرکرد

آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان سمپاد که با حضور رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان کشور، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد توانست نشاط و هیجان را به دانش‌آموزان مدارس سمپاد سراسر کشور هدیه دهد.

در ادامه این افتتاحیه الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان کشور در جریان بازدید از روند میزبانی شهرکرد و برگزاری مسابقات فوتسال سمپاد بیان کرد: سمپاد در تلاش است که در همه ساحت‌ها، دانش‌آموزان را درگیر کند و باعت شود تا دانش‌آموزان علاوه بر یادگیری علم تجربه‌های متنوع و قوی را برای زندگی آینده خود آموزش ببینند.

وی برگزاری المپیاد ورزشی سمپاد را فرصتی برای ایجاد تجربه‌ها دانست و گفت: در ساحت ورزشی، ما امروز شاهد افتتاح المپیاد ورزشی پسران متوسطه دوم مدارس سمپاد کشور هستیم در صورتی که  المپیاد ورزشی پسران متوسطه اول با آرامش خاطر پشت سر گذاشته شده است.

یاوری برگزاری ویژه برنامه‌های مدارس سمپاد را در سراسر شهرستان و شهر‌های کشور وظیفه خود دانست و اظهار کرد: با گسترش این ویژه برنامه‌ها فرصتی را به استان‌ها می‌دهیم تا بتوانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و دانش‌آموزان با توانمندی‌های استان‌های مختلف، مهمان‌نوازی، آداب و رسوم سایر استان‌ها به خوبی آشنا شوند.

در پایان دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم مدارس سمپاد کشور از حضور خود در استان چهارمحال و بختیاری اعلام رضایت کردند و برای رسیدن به جام دیدار نهایی خود را آماده می‌کنند.

خبرنگار : مرضیه امیرخانی عکاس : محمد صالح نکوئی سامانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار