المپیک ۲۰۲۴؛ میزبانی ضعیف و حداقلی فرانسوی‌ها با افزایش قیمت‌ها و نارضایتی

تهران (پاانا) - فرانسوی‌ها با وجود ادعای مدیریت بین‌المللی، اما میزبانی ضعیف و حداقلی را در جریان برگزاری بازی‌های المپیک به نمایش گذاشته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
المپیک ۲۰۲۴؛ میزبانی ضعیف و حداقلی فرانسوی‌ها با افزایش قیمت‌ها و نارضایتی

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس در حالی از فردا (جمعه، پنجم مرداد) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود که کمبود امکانات و میزبانی حداقلی فرانسوی‌ها صدای بسیاری از شرکت‌کنندگان و خبرنگاران را درآورده است.

اما این تمام ماجرا نیست در کنار امکانات حداقلی برای پوشش رسانه‌ای مسابقات، افزایش قیمت خدمات نیز باعث فشار مضاعف به مخاطبین و حتی مردم فرانسه شده است به طوری که به نظر می‌رسد هدف اول و اصلی فرانسه از پذیرش میزبانی این رقابت‌ها درآمدزایی بوده است، تا سازماندهی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان.

به عنوان مثال قیمت بلیت‌های مترو که تا پیش از این ۲ یورو بود به ۴ یورو افزایش پیدا کرده است که حتی باعث نارضایتی مردم این کشور هم شده است. 

از سوی دیگر هزینه بازدید از اماکن تاریخی این کشور نیز افزایش زیادی داشته است. 

یکی از مواردی که فرانسوی‌ها روی آن تاکید دارند برگزاری مسابقات در فضایی خارج از ورزشگاه‌ها و در میان مردم است، اما به نظر می‌رسد هدف اصلی از این اقدام عدم ساخت ورزشگاه‌ها و زیرساخت‌های جدید یا حتی بازسازی و نوسازی اماکن ورزشی است تا هزینه کمتری را متحمل شوند و با حداقل هزینه موجود بیشترین بهره‌برداری و سود را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار