امام جمعه تربت جام:

تامین اجتماعی نقش مهمی در تحقق عدالت اجتماعی دارد

تربت جام (پانا) - امام جمعه تربت جام گفت تامین اجتماعی نقش مهمی در تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تامین اجتماعی نقش مهمی در تحقق عدالت اجتماعی دارد

حسین اسلامی، امام جمعه تربت جام در خطبه‌ی سیاسی نماز جمعه با اشاره به عفاف و حجاب در جامعه گفت: عفاف و حجاب رفتاری سرشار از محبت است. فردی که حجاب را رعایت می‌کند قبل از هرچیز به خودش محبت می‌کند، چرا که انسان از چیزهای ارزشمند محافظت می‌کند؛ بنابراین فلسفه عفاف و حجاب در اسلام کرامت زن است.

وی با اشاره به 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود: اگر شورای نگهبان نباشد، تضمینی برای وجود انسانیت در جمهوری اسلامی نیست. نظارت بر انتخابات و قوانین شورای مجلس مهمترین عملکردهای مثبت شورای نگهبان است.

امام جمعه تربت جام، با اشاره به تبلیغات نمایندگان در دوره انتخاباتی خاطرنشان کرد: نظارت بر تبلیغات نمایندگان در زمان انتخابات از دیگر وظایف شورای نگهبان است، بعضی از کاندیدهای نمایندگی مجلس چند میلیارد برای تبلیغات هزینه می‌کنند و متاسفانه شورای نگهبان و دفاتر نظارت در شهرستان به این موضوع کمتر توجه می‌کنند.

حسین اسلامی ضمن تشکر از دفتر نظارت شورای نگهبان تربت جام با اشاره به خدمات نهاد تامین اجتماعی اذعان کرد: تامین اجتماعی نقش بسیار مهمی در تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر دارد، توسعه اقتصادی، تولید ثروت، حمایت از سرمایه گذاران داخلی، اجرای عدالت و توزیع ثروت عناصری است که تامین اجتماعی در اجرای آنها نقش کلیدی دارد؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

امام جمعه تربت با مطالبه گری از سازمان بهزیستی اعلام کرد: مبلغ بسیار اندکی سازمان بهزیستی به معلولین کمک می‌کند؛ ولی با توجه به هزینه‌های بسیار بالا، یک معلول بیشتر از یک فرد عادی مخارج دارد. متاسفانه قانون جامع حمایت از معلولان که توسط مجلس تصویب شده، هنوز اجرا نشده است.

خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار