معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

هماهنگی و وحدت رویه در اجرای طرح‌های آموزش، از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت ابتدایی است

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد هماهنگی و وحدت رویه در اجرای طرح‌های آموزش، از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت ابتدایی است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی و وحدت رویه در اجرای طرح‌های آموزش، از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت ابتدایی است

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست تخصصی معاونان آموزش ابتدایی به تشریح و تبیین تغییر رویکرد وزارت متبوع از طرح های پراکنده، کم اثر و نمایشی بر اقدامات تاثیرگذار مبتنی بر برنامه درسی و توانمندسازی معلمان اشاره کرد.

وی خواستار اجرای مطلوب طرح شهید همت، توانمندسازی و توسعه حرفه ای معلمان، طرح شهید فهمیده، نیازسنجی دانش آموزان در رابطه با برنامه درسی در شش محور کتب درسی، فضای مدرسه، معلم، موقعیت های یادگیری، امکانات ورزشی و کتابخانه ها شد.

حسینی همچنین بر اجرای طرح شهید محمودوند، انسداد مبادی بی‌سوادی از طریق شناسایی چهره به چهره کودکان بازمانده از تحصیل گروه سنی ۶ الی ۱۱ سال دوره ابتدایی، طرح یار مهربان، تجهیز کتابخانه های کلاسی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان تاکید کرد.

فرید مومنی، رئیس اداره فناوری و اطلاعات استان البرز در این نشست عنوان کرد: به آموزش سامانه دانش آموزی، رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات همکاران در بهره گیری از این سامانه جهت اجرای دقیق طرح شهید محمودوند و شناسایی بازماندگان پرداخت.

وی یکی از مهمترین عوامل پیشبرد اهداف در سازماندهی دانش آموزان و نیروی انسانی را ذکر کرد.

مومنی یادآوری کرد: تمام همکاران با سطوح دسترسی مرتبط با پست خود و رصد لحظه ای تاثیر بسزایی در سازماندهی موفق و اجرای طرح مذکور خواهند داشت.

امیرحسین فراغت، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان البرز نیز در این جلسه بر لزوم آگاهی بخشی به دانش آموزان و جامعه فرهنگیان و برگزاری دوره های توانمندسازی و آشنایی با ماهیت اصلی جریان های فتنه گر تاکید کرد.

وی در پایان بصیرت افزایی را مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان خارجی برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار