خیابان و بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی پلاک کوبی شد

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت حفظ نام، یاد، منش و مسیر شهدای والامقام کشور تأکید کرد و نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر را کمترین کار در برابر عظمت جایگاه شهیدان و به ویژه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
خیابان و بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی پلاک کوبی شد

آیین نام گذاری و پلاک کوبی خیابان پاستور شرقی و بزرگراه بعثت به نام شهید والا مقام، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران؛ سید علی رئیسی، برادر رئیس جمهور شهید و دیگر مسؤلین شهری برگزار شد.

چمران گفت: نامگذاری خیابان و معبری به نام شهدا، کمترین کاری است که می‌توان انجام داد. در اصل باید نام، یاد، منش و مسیر شهدای والامقام زنده بماند تا مسؤلین کشور، راه شهدا را برای خود افتخار بدانند و در آن راه پر افتخار باشند.

وی در ادامه افزود: شهدای بزرگوار، نیازی به این نامگذاری ها، مراسم ها و یادبودها ندارند چون در بهترین جایگاه در نزد پرودگار خود رزق می‌خورند. ما به عنوان مسئولین و آحاد جامعه هستیم که نیاز داریم با دیدن نام و یاد شهدای والا مقام، خود را در مسیر شهدا قرار بدهیم.

رئیس شورا درخصوص نامگذاری خیابان پاستور شرقی که به ساختمان ریاست جمهوری ختم می شود؛ به نام شهید والامقام، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: در آینده، رئیس جمهورهای زیادی در این مسیر خواهند آمد و با دیدین نام شهید رئیسی که الگوی تلاش و پشتکار شبانه روزی برای آحاد جامعه بود؛ به یاد خواهند داشت که این راه و مسیر  پر افتخار، باید ادامه دار باشد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، بخشی از بزرگراه بعثت و همچنین بخش شرقی خیابان پاستور به نام شهید سید ابراهیم رئیسی، شهید جمهور نامگذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار