تاج مطرح کرد؛

مربیان باید دانش خود را به‌روز کنند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال هدف از فعالیت کمیته و دپارتمان آموزش را به‌روز کردن علم و دانش مربیان در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش آن برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مربیان باید دانش خود را به‌روز کنند

مراسم اختتامیه دوره مربیگری درجه A با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون، احسان اصولی، میرشاد ماجدی، علی تارقلی‌زاده، امیرمهدی علوی و بهارک کاظم برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مهدی تاج، گفت: اهمیت بالای این دوره باعث شده تا در کنار شما باشم. کمیته و دپارتمان آموزش درصدد آن است تا با به روز کردن علم و دانش مربیان، شرایط را به گونه‌ای فراهم کند، تا فوتبال در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه جوانگرایی در بازیکنان در حال انجام است، در بحث ورزشگاه‌ها اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و تمام تلاشمان این است که طبق استانداردهای موجود پیش رویم. معتقدم مربیان باید مدارج علمی بالایی را کسب کنند، تا شاهد موفقیت در تیم‌های لیگ فوتبال و در نهایت تیم‌های ملی باشیم.

تاج تأکید کرد: سهم شما در تیم‌های باشگاهی و ملی فوتبال است. عزیزانی که در این کلاس هستند همه قابل احترام بوده چرا که برای اهتزاز پرچم ایران تلاش کردند، از شما تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت برایتان در عرصه مربیگری دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار