شهردار شهر آبعلی:

پاکیزگی محیط شهری عامل افزایش بهداشت عمومی برای شهروندان است

رودهن (پانا) - شهردار شهر آبعلی، پاکیزگی و نظافت محیطی شهر را، عامل افزایش بهداشت عمومی شهروندان اعلام کرد که علاوه بر انجام وظیفه شهرداری، نیازمند تقویت روحیه شهروندی و تعهد در بین‌مردم است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پاکیزگی محیط شهری عامل افزایش بهداشت عمومی برای شهروندان  است

به گزارش دفتر روابط عمومی شهرداری آبعلی، بخش رودهن، حامد سلطان‌آهی شهردار آبعلی بیان کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، پاکیزگی و نظافت سطح منطقه، عملیات لایروبی و رسوب زدایی انهار خیابان های شهر آبعلی با تلاش عوامل حوزه خدمات شهری به سرعت در حال انجام است و شهرداری در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: هدف از لایروبی و تنظیف جوی‌ها و نهرهای سطح منطقه، روان‌سازی دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر، افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی‌های محیطی است.

سلطان آهی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا به صورت دوره‌ای عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و جوی‌های روباز خیابان‌ها و رسوب‌برداری شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در حال اجراست تا خطرات احتمالی جاری شدن سیلاب در معابر و خیابان‌ها کاهش یابد.

سلطان آهی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان انتظار می‌رود جهت یاری رساندن به عوامل خدمات شهری در بحث نظافت شهر از ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌ها و کانال‌های آب خودداری کنند تا در مواقع بارندگی دچار آبگرفتگی در معابر نشویم که مسلما همکاری و مشارکت بین مجموعه شهرداری و شهروندان دو رکن اساسی سیستم مدیریت شهری در تحقق بخشیدن به اصول برنامه ریزی شهری(زیبایی، سلامت، آسایش و امنیت) به شمار می آید و در همین راستا نقش همکاری و مشارکت شهروندان در پیشبرد فعالیت‌های مدیریت شهری حائز اهمیت و توجه و تدبر است.

در پایان شهردار آبعلی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در سایه همکاری مجموعه شورا و مدیریت شهری، اقدامات موثری در راستای تغییر چهره شهر و تسریع روند آبادانی شهر هم صورت پذیرفته و هم در دستور کار قرار دارد. هدف ما توسعه و آبادانی شهر است که با تمام توان در خدمت رسانی به شهروندان فهیم شهر تلاش خواهیم کرد و شهروندان عزیز بدانند در راه خدمت رسانی لحظه‌ای کوتاهی نخواهیم کرد، فعالیت‌های شهرداری چه در بحث عمرانی و خدماتی و چه در سایر بخش‌ها قابل مشاهده است و مدیریت شهری از تمامی ظرفیت‌های فکری و کارشناسی شده شهروندان استفاده بهینه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار