معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی:

تربیت دانش‌آموز تراز انقلابی از اهم موارد است

تبریز (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی ضمن اشاره به تربیت ۶ ساحته دانش‌آموزان بر مبنای سند تحول بنیادین، تربیت دانش‌آموزان درتراز انقلابی را از اهم موارد دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش‌آموز تراز انقلابی از اهم موارد است

احمد محمود زاده در آیین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی در تبریز ضمن اشاره به اهمیت این روز برای نهاد آموزشی کشور گفت: در سند تحول بنیادین بر انسان های موحد و عدالت خواه در آموزش و پرورش تاکید شده است.

وی افزود: دانش و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و حیات طیبه از اهم موارد بوده و خواهد بود، بنابراین مبانی و راهبردهای سند تحول بنیادین گام اولیه برای تداوم و استمرار در موضوعات تربیتی است.

وی با اشاره به شهدای دانش آموز عنوان کرد: شهدای ما دارای تربیت شش ساحتی بودند. از بارزترین ساحت های تربیتی شهدا، در تقسیم بندی شاخص های آموزشی و پرورشی در حوزه تربیتی است. از وظایف امور تربیتی در گام اول مقابله با نفوذ فکری گروهک ها، گسترش تربیت اسلامی در مدارس و حضور در صحنه های انقلابی است. در پایه های پایین تر انتقال مهارت های زندگی و مفاهیم و ارزش های انقلاب بسیار مهم و حیاتی است.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی های اساسی داشته باشیم تا هم معلمان ما توانمندتر شوند و هم مفاهیم به دانش آموزان انتقال یابد، چرا که کار تربیتی باید برجسته، مستمر و تدریجی باشد.

این مقام مسئول در نظام آموزشی کشور در پایان خاطرنشان کرده و گفت: در مراحل اولیه کار انتقال مهارت های زندگی و مفاهیم و ارزش های انقلاب بسیار مهم و حیاتی بوده، زیرا معلمان انتقال دهنده ارزش های انقلاب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار