معاون پرورشی دبیرستان دخترانه شهید زهره‌وند:

نتیجه عملکرد مربیان، دانش‌آموزانی پویا، مبتکر و خلاق خواهند بود

قرچک (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان دخترانه شهید زهره‌وند گفت اگر مربیان وظیفه‌ خود را خوب بدانند و به آن عمل کنند، نتیجه‌‌عملکرد آنها دانش‌آموزانی هستند که در جامعه انسان‌هایی پویا، مبتکر،خلاق و مستقل خواهند بود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه عملکرد مربیان، دانش‌آموزانی پویا، مبتکر و خلاق خواهند بود

رویا صیدافکن معاون پرورشی دبیرستان شهید زهره‌وند وبینار تبیین ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین و اهمیت و جایگاه امور تربیتی در خصوص پیشینه تشکیل نهاد امور تربیتی بیان کرد: شخصی که اندیشه تربیت و ساختن دارد رنج بزرگی را باید تحمل کند ساختن انسان موضوعی مهم است که هر لحظه خطری در کمین اوست.

وی افزود: به عقیده من هر کس مربی است، باید با روش‌های نوین علم آموزی پیش برود و همواره یافته‌های جدید را به کار گیرد. مربیان پرورشی مدارس، بیشترین نقش را در تحقق سند تحول بنیادین ایفا می کنند. ما باید نگران این باشیم که فرزندانمان را انسان‌های مفید و شهروندان شایسته بار بیاوریم و این موضوع دغدغه‌ اصلی اولیاء شود. امروزه مشکلات ما در جامعه عدم تربیت صحیح شهروندان شایسته و قانون مدار است.

معاون پرورشی دبیرستان شهید زهره‌وند در خصوص ساحت‌های شش‌گانه تربیتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و جایگاه امور تربیتی در آن گفت: اگر ما مربیان وظیفه‌ خودمان را بدانیم و به آن عمل کنیم نتیجه‌ عملکرد ما و خروجی عملکرد ما دانش آموزانی هستند که در جامعه انسانهایی پویا، مبتکر، خلاق، مستقل و قابل احترام خواهند بود.

صیدافکن در پایان ضمن تاکید بر عشق ورزیدن مربی به کار گفت: اگر مربی عاشق کار خود باشد با علم به ساحت‌های شش‌گانه می تواند نسلی تربیت شده و انسان به جامعه تحویل دهد.

خبرنگار دانش آموز: پریماه جعفری نیک‌پی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار