آئین توزیع 2000بسته غذایی و معیشتی جهت خانواده‌های آسیب‌دیده جنوب غرب استان تهران

اسلامشهر (پانا) - مردم شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران، شایداز لحاظ سطح زندگی شرایط مناسبی نداشته‌باشند، لیکن ازتوانمندی‌های بسیاری برخوردارند،

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آئین توزیع 2000بسته غذایی و معیشتی جهت خانواده‌های آسیب‌دیده جنوب غرب استان تهران

در این مراسم که در استادیوم امام خمینی(ره) اسلامشهر برگزار شد،علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم در شهرستان‌های حاشیه استان تهران اظهار کرد: مردم در این مناطق شاید از لحاظ سطح زندگی شرایط مناسبی را ندارند، لیکن ازتوانمندی‌های بسیاری برخوردارند، که ضرورت دارد با پیروی از زندگی ائمه معصومین(ع) در کمک به افراد نیازمند تلاش مضاعف داشته باشیم.

او در ادامه با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، بیان کرد: عزیزان مدافع سلامت ما با شرایط سخت زندگی خود و خانواده در جهت کنترل ویروس کرونا خوش درخشیدند.

در ادامه کوثری مسئول قرارگاه مردمی ردپای نور نیز در سخنانی خاطر‌نشان کرد: تاکنون هفت مرحله کمک خیرین به صورت بسته‌های معیشتی و غذایی بین خانواده‌های شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران توزیع شده و هدف این است که خانواده‌ها خود توانمند و دارای درآمد پایدار شوند.

در این برنامه که معاونین سیاسی، امنیتی شهرستان‌های بهارستان و اسلاشهر، رئیس اداره اوقاف بهارستان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران و سایر مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند، از دو خانواده شهید دفاع مقدس و مدافع سلامت نیز تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار